Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Friday, January 28, 2011

Mengajar Tadika


Oppssss baru sem 5.. baru minggu ke 4. baru bulan satu... dah nak ngajar? Hah le... sok ni nak ngajar budak kat Methodist Preschool. hehehe... 

Buat persediaan yang agak rushing ,, hehe bukan bertangguh sebab tak buat tapi.... tertangguh sebab asgment yang perlukan lebih perhatian... huhuhu sekarang ni masih berlatih lepas makan roti canai yang kawan "tapau" siang tadi. hehehe... Tugasan ni agak mencabar... sebab kena buat 4 x dantugasan individu pla tu. Responden pula adalah kanak-kanak yang betul2 belum kenal huruf dan angka... pergggghhh kena la ko ari ni wen.... good luck

ok lah entry yang pendek je kali ni. nak update jee gian nak naip kat blog.

Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91