Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Friday, January 21, 2011

Selamat Datang Ke Dunia AISY...


 

Aku Nak Nama kan dia Aisy Qaireen
huhu tak tau mami dia setuju ke tak... xkira nak panggil dia Aisy juga.... hehehe
Aisy selamat dilahirkan pada 19 JAnuary 2011 lepas pada pukul 2 pagi di Hospital Ranau... Uwahhhh!!!!
Terkejut saya bila tahuMami bagitahu akak dah bersalin.hehe
Berat dia 4kilogram  wehhh hehe berat anak buat aku ni.... Kak aku cakap susah juga nak teran keluar sebab Aisy besar sangat... uwwwaaahh Aku tak habis2 bersyukur sebab Aisy da lahir...

Masih terdengar2 suara kakak meluah dengan aku ketika aku balik cuti semester pada Mei yang lepas... Katanya dia "Tereksiden" pasal Aisy... masa tu dia baru nak pregnant...Tau-tau bila aku balik bulan Mei ni... Aisy dah Lahir... dan 4 bulan pon.. huu lamanya aku xbalik ke rumah.... rindu dan terasa nak je balik skang juga... hehhee




Gambar atas tu pula gambar anak buah aku yang kedua bongsu sekarang ni.. OMG sy sangat rindukan dia...dia baru nak masuk 4 tahun ni... hehehhe tapi ramai orang ckp badan dia da nampak macam budak umur 6 tahun.. Auntie tak kisah sayang.... auntie tetap sayang anak-anak buah auntie.... Nama budak ni Hayatun Shamila... Lahir pada 6.June 2008. hehehe budak ni comel je... masa dia lahir dulu tak da la comel macam ni... geram bila tengok pic dia tapi kalau da tengok budaknya... TUHAN je la bleh jawab.. nakalnya bukan main... but still i love her much n more everyday.

yang ni? ni kakak aku ( ibu diorang ni) mms bulan lepas...dan tahun lepas.. sebab aku minta.. da rindu sangat dengan diorang ni... yang sebelah tu kakak nya... Nama Nur Syafiena... panggil nina.. dia da darjah dua da tu... tapi sekali tengok macam budak ni hampir sebaya kan? hehe nina ni aku syg juga.. sangat sayang sebab dia ni pandai dengar kata dan agak pasif banding adik2 dan abangnya... selalu je malu2 tapi dengan aku dia becok la... tiap kali balik kg dia ni je selalu berlari dan peluk aku.. rindu katanya.. 

Terasa nak nangis da skarng ni.. rindu btol dengan budak2 ni.... huuuu
( sabar CIkgu)




Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

2 comments:

Just said...

waa... berat oo 4kg! congratz!! cumil2 semua anak buah ko... :D

Wen said...

iya ba kak. besar ni hehhehe

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91