Geng Panda Slim

Monday, January 24, 2011

" AKU , BEN ASHAARI dan ELEE MARDIANA "

Pagi ni bangun dan aku bersarapan dengan Blog. Aku terus ke PAGE abang BEN kita dan terbaca entry bantuannya bagi kempen yang di anjurkan ELEE MARDIANA untuk membantu Mohd. Shah Abdul Razak.  sebaik mebaca keseluruhan entry Abang Ben dan Elee Mardiana, saya terus ke pautan Utusan Malaysia itu. saya tertanya2 apakah yang berlaku. Kenapa sampai ELEE MARDIANA menangis dan menjadi igauannya setiap malam? Kenapa? apa yang berlaku?



Itu adalah antara persoalan yang ada dalam fikiran saya.  Pembacaan saya ke Utusan Malaysia membuat hati terasa pedih dan pilu mengenang nasib kedua2 mereka ini.


saya tidak mungkin mampu menghulurkan bantuan berupa sejumlah wang. yang saya mampu berikan hanya belas kasihan dan entry ini. saya akn cuba cari buku Kak ELEE d Kuala Lumpur dalam masa terdekat.  ( currrntly in tg Malim)




Oleh itu saya harap dengan entry ini akan sedikit sebanyak membantu menyebarkan kempen kak ELEE ni.. tiada ruginya kita beramal. tiada ruginya kita berikan sedikit "lebihan" harta kita kepada yang sangat memerlukan. Terharu saya dengan ini. semoga orang ramai akan membantu.
sebarang bentuk bantuan Bolehlah anda salurkan kepada.

Disini saya sertakan nombor telefon Kakak Hairuman 018-3807867 -Maryuni Bt Miskon

No Akaun :162030632448 Maybank

Alamat: No 28 Jln Desa Mawar 2/11,Seksyen 2,Tmn Desa Mawar 45500 Tanjong Karang,Selangor.

Bagi adik Mohd. Shah pula, ini nombor telefon ibunya dan alamat rumah mereka:

Puan Jamilah Daud
Di alamat No. 9, Jalan Pahlawan 12, Bandar Tenggara, Kulaijaya atau boleh dihubungi melalui talian telefon 07-8966970 dan 017-7893200.



Kasih sesama manusia. Tak Mengira Bangsa, Agama dan Taraf anda. Semoga dua remaja ini mendapat bantuan sebaiknya.


Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91