Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Thursday, January 6, 2011

Lagi Silap Jadual...

Punya semangat sa mau p kelas today.. tis morning ba kunun… bangun awal bersiap awal then p kelas awal dari biasa.. haha ( biasa tu macam sem lepas la...) hehehe sekali tau tak kejadiannya apa?
sebelum tu masa turun tadi nak g ambil bas ke kampus, saya terdengar sorang minah ni ckap...

" ei, tak biaselah... dah lame tak mandi pagi...."
hahha.. saya nak gelak tapi takut dia terperasan pula... 
so gelak dalam hati jelah kan?

ok.. kita sambuung kes pagi ni,.....hehee jadual bertukar beb...masuk je kelas kat BE16 d bangunan trransformer tu... i m the 1st one yang sampai dulu... happy la kunun... i turn on the lamp, aircond and everything... tengok jam baru kul 7.39 am.. awal lagi... tapi tunggu2 lamp on.. x on on.. so dalam ati ni mesti ada tak kena...
saya terus syak lamp no function and kelas is perhaps cancel or change... and you know? hahaha... after i call my bestfriend ever YIP CHAN LING, she is telling me, the timetable has change oredy... what?!!!!!!! 
huuuu last nite my insting ckp g la masuk portal jap. mana tau ada sesuatu kat sana yang baru.... tapi saya x cek.. tenet slow gila. nak wat cam mana kan?
so ni la kesudahannye... :(




 haaa ni la jadual nyeeeeeee.... kiri tu sebelum.... kanan tu selepas.. huhuhu

Ketika Waktu Berjalan, Masa Memberiku Ruang Berkarya.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91