Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Tuesday, January 4, 2011

KERJA aku Edit Gambar


Hmm sepanjang cuti? Saya buat apa? Selain kerja? Hmmm ni beberapa karya yang saya buat. Memang dah pabret mengedit pic so apa lagi kan? Huhu…beberapa gambar ni anatara pic yang saya siapkan…


 
 gambar ni? baru beberapa hari lepas saya buat... actually nak buat susunan muka saya dalam 4 semester berada di upsi.... tapi yang jadi lain pula.... gambar yang dari kiri tu... sem 2, then sem 1 then sem 4 then sem 3.... tak tersusun jadinye... haahhahhaha

 ni gambar tem muda2. hehhe 2 tahun lepas... time i masi slim gile... hehehhehehe.. sekarng ni berat da naik dan badan pun naik.. hahhaha... musim bahagia beb....

 yang ni last nite i buat.. i perbetulkan dan tambah pic tengah2 tu.. terase kiut pla i dalam ni.. ehhehehhehe


Ketika waktu berjalan, masa memberiku ruang berkarya.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91