Geng Panda Slim

Saturday, February 5, 2011

Nadi Baru Berdenyut, Nafas Baru Berhembus...

O mak aiii
Hehehe tajuk tu macam nak rak ( eh betul ke aku guna "words" ni) today saya balik ke tanjung malim tercinta. Banyak betul perkaqras nak ceritakan dalam adventure aku semasa chinese new year holiday... Hehhe aku nak taip ni tapi asgment menuntut kerja ot aku sebab aku taki buat satu pun kat kl ari tu... Xcaya korang? Sia-sia je aku aktifkan broadband untuk seminggu… padahal mana ada masa saya sentuh asgment.. huhuhaua xpasal2 Rugi RM18 ooo.. hehehe ok la nak taip banyak2 rasa rugi pla kalau hanya nak mencarut pasal ni… aku nak buat asgment dulu dan kemudian aku akan update gila2 ok…




Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91