Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Sunday, January 23, 2011

Penyakit Pelupa dan Akibatnya

Slmt suma... wahaha malam ke da pagi da... pernah tak korang lupa sesuatu? akibatnya apa ye? 
Mungkin tak seteruk "kelupaan" aku kut.... keke nak  tau pa? 
Alaaa teka la dulu.... heee... ( ngada2... gedik)

tak.. mcm ni aku ni nak kata kaya tak la.. nak kata menunjuk bukan bukan juga... aku ni ada guna 3 bank common... CIMB, PUBLIC BANK & BANK Islam( Untuk PTPtipu masuk lee). tiga2 ni aku slalu guna untuk pelbagai perkara tak berpekdah termasuklah belanja wang relod aku tiap kali abis d tengah malam or pagi buta dan aku perlu bersms dengan sesorang... macam mana? aku aktifkan internet banking untuk suma bank ni... kira advance ke ngada2? TAKDE!!! aku sebenarnya nak mudahkan diriku menghabiskan duit yang ada..hehe.. 
masalahnya.. aku ni suka sangat lupa.. aku lupa pada banyak perkara penting. xmacam dulu, dulu aku selalu je ingat benda2 penting macam ni tapi skarang? huhuhu terukkan aku...
Lebih sandi bila aku lupa pasword ketiga2 internet banking aku ni... hahhaa sapa susah aku juga kan? tapi ada baiknya... xlah duit aku terus mengalir macam sungai ja..... hehehe
so tadi da aktifkan salah satu.. tinggal dua. tu pun rumit  sangat. mesti kena queing d bank Islam engan Publick bank tu....








Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

4 comments:

Awangku Johan said...

salam ziarah n follow blog kamu..
saya ex-upsian jg.. tgok pic2 ini rindu pulak dengan upsi dan tg.malim huhu.. mai singgah n follow blog saya ek

miss fatihah said...

hehe pelupa mmg bahaya

Wen said...

@ Awangku Johan: hi cikgu... hee thanks ya.. saya da follow blog cikgu. teruja jumpa cikgu upsi hehe lebuh2 ngajar d sabah. ada tamu lagi...

@ miss fatihah: yerp btol tu memang bahaya..

Aziah said...

saya pun pelupa juga... tapi pelupa kalau barang tu letak kat mana.. hahahah... ok i follow u...

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91