Geng Panda Slim

Saturday, January 15, 2011

Dia Cakap Dia Akan Jadi “LOYER”, tau2 dia loyar buRUk DENgan saYA.




WHAT?!!! Kata kawan baik ku bila aku bagitau dia ada sorang member kami tengah proses untuk jadi LAWYER ( LOYER) kat KK. Ku chatting dengan member tu semalm terkejut Beruks I tau… ( jeles pun ada la juga bla dia ckap tengah praktikal kat Courts) hehhe dalam mind aku apa lagi budak ni jadi Loyer ke? Hehehhe… chat punyer chat terus kitorang arrangekan REUNION julung-julung kalinya untuk kami bersepuluh.. 

Hahaha ada ka “bersepuluh” dalam bM? Aaa lantak la.. hehe.. Reunion ni kami nak buat khas untuk kami sekelas tem sekolah rendah dulu.. kitorang sekelas cukup 5 pasang means 5 lelaki dan 5 perempuan. Member tu setuju… then we end chat… tapi kan dalam mind aku ni, keep say didn’t believe yang member tu lawyer… haha jahat kan aku… jeles ke? Ye xdinafikan tapi seriously aku tak percaya… sebab bila aku Tanya Universiti mana dia study, dia xjawab tau… 

So pagi ni chat dengan my bestfriend and itu lah reaksi dia.. katanya setahu dia member tu masuk Politeknik dan kalau tak silap dalm jangkaan skng ni member tu praktikal,,… naahh ngam sngt la tu… aku ditipu member sendiri.. aiyaaa.. xyah nak tipu leee ngaku jeee.. tengok macam aku ni tak malu ngaku ambik course cikgu. Aku bangga lagi ada jadi cikgu budak TASKA dan TADIKA.. apa nak bukti? Ni bukti siap buat blog lagi… 

Rupanya probably budak tu ambik kos Pengajian Perniagaan kut kat POLI sebab my bestfriend yang sorang g tu pun bekas graduan POLI Kota Kinabalu… HOHOHO apa member ni Fikir ah.. tak pasal2 dia jadi bahan idea aku nak berblogging today… hahahha



Ketika waktu berjalan, masa memberiku ruang berkarya.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91