Geng Panda Slim

Thursday, January 27, 2011

Rutin Seorang Penuntut di Univesity.

Akhir2 ni asiggment semakin berlambak. Orang ckp belajar jadi cikgu ni semakin naik semester atau semakin senior akan menjadi semkin senang. Tapi bila dah alami sendiri terasa semakin susah. sangat banyak tugasan dan asgment yang diberikan oleh pensyarah. Mungkinkah disebabkan aku mengambil jurusan dan bidang Pendidikan Awal Kanak-kanak? tapi semua ini sebenarnya berbaloi jika aku nak jadi cikgu dan tidak hanya ingin bekerja sebagai cikgu....

Pergggggggghhhh banyak aku bebel pagi ni... hehe bukan apa tapi terasa diri semakin sibuk kebelakangan ini dengan pelbagai tugasan ( mcam statement berulang kan). Sekarang ni pun da semakin sibuk. Esok ( jumaat) aku kena siapkan 1 daripada 4  lesson plan untuk mengajar kat sekolah ( belum siap ), 1 lesson plan untuk submitt pada lecturer dan 1 fully asgment sains nak submitt, its all about theory Cognitive Piaget. semuanya belum siap. dan semuanya baru diberikan lecturer minggu lepas, masa memang tak cukup.saya harapkan agar agment ni boleh saya hantar esok la, huuu penat sangat.

Sampai semalam baru buat Biography tentang Jean Piaget, dalam 2 pages, aku dah collapse kat katil. cadang nak bangun kul 2 pagi nak buat asgment tu balik tapi tengok2 jam tadi dah kul 4 pagi tapi mata still  xnak bukak so tido balik. then pagi tadi bangun balik dah pukul 7. bangun terus bukan lappy dan start buat kerja...

Agak penat. today aku ada kelas 11am -7 pm kat kampus. OMG. huhu penat sebab petang tu nak main futsal pula. badan dah lenguh2 ni.. tertidur atas meja nanti. heheehe



Stock Photography - businesswoman 
asleep over file. 
fotosearch - search 
stock photos, 
pictures, wall 
murals, images, 
and photo clipart
Gambar hiasan
Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91