Geng Panda Slim

Tuesday, January 4, 2011

Keluh Kesah New Year...

 
Wah wah.. dengar2.. bukan main lagi kawan2 celebrate new year 2011 ni… masing-masing dengan cerita yang pelbagai.. hehehe… well saya pun nak cerita gak,….. new hari tu… 31.12.2010… actually nak celebrated juga, tapi xdapat bila fikir semula I m alone here in peninsular. So nak tak nak kena pegi keja. Kena layan customer di Tesco…. Maknanya I celebrate new year pada 2011 ni d tempat kerja=TESCO. Huhu cedey beb…  nak tak nak terpaksa melayan customer sampai kul 1.00 am. Then memang terlepas la nak sambut new year… hehe…but bila di fikirkan semula… theres nothing… xda perkara yang magic pun in new year. Christmas lagi best… kikiki trip nak sedapkan hati sendiri la tue..

hehehe.. lagi satu sal TESCO… dengar2 kawan senegeri yang keja kat food court Tesco tu siap bertekak dengan bos dia.. nak kuar celebrate new year.. hahaha apa la ngko kawan… saya? Hehe balik rumah tido… banyak hal saya kena selesaikan…lebih2 lagi dah nak balik sem 5 masa tu… hehe


Tapi malam tu terharu dapat sms daripada mumy.. di wish new year… selalunya saya sms dulu… tahun ni dia sms dulu sebab dia tau anaknya sedang kerja.. mumy…I love you…. Dikuti dengan sms2 daripada semua kawan2. Nak reply message tu buat kredit rm5 melayang. Lucky juga la saya guna U.O.X celcom Plan. Murah sangat.. kebanyakan rakan pula guna celcom so… kira murah la… 1 sen per sms kan?


Ketika waktu berjalan, masa memberiku ruang berkarya.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91