Geng Panda Slim

Monday, January 24, 2011

Terlalu banyak Yang AKU tak Tau... = Tolong Saya Cari Idea...

Saya Belajar dah pangkat degree.. apa ada dengan degree.. semua orang commonly ada degree sekarang ni. huhuu sedih kenang nasib diri. rupanya bila anda semakin berpengetahuan, anda semakin rasa B*D*H. 
Wahhh kasarkan statement saya?? 
Maaf la kalau ada yang terasa ye... (xda kaitan dengan sesiapa) bukan apa.. dah hampir seminggu saya cuba mencari maklumat yang berguna dan boleh digunakan dalam sesi saya mengajar kat Tadika Minggu Ni  hari jumaat... Tapi saya stil tak ada idea... Anybody can Help Me? nak pecah kepala ni nak buat Rancangan Pengajaran Harian. Jumaat lepas saya dengan Kawan ni ( AUDREYdah pegi tanya dah dengan cikgu kat Sekolah Methodist tu.. da dia bagi kitaorang buat... tapi kan... apa nak buat... Budak2 yang ada kat Tadika Dorang ni semuanya BUdaak2 yang baru masuk dan memang takde basic Preschool langsung. agak susah untuk dihandle budak budak ni. Huhuhu
 
Korang yang ada idea tolong2 la k...
 
Anda Boleh Muntah Kalau Nak bila tengok Pic ni hehhe.. ( gambar aku d Snap Kawan Aku)




Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91