Geng Panda Slim

Tuesday, January 4, 2011

The Gulliver's Travel


Selain tu.. apa yew… hmmm…. Hari tu.. saya  g tengok wayang… Filem the Gulliver… well korang tengok tak dah ceta ni? huhu actually saya nak tengok ceta kartun time ni.. tapi tak tau tibe2 nak tengok  The Gulliver’s Travel… memang best. Filem kategori Komedi+romantic…( rasanye la) hehe…

 ni scene memula..... Gulliver d pejabat Melnye....


 cantik la actor dia... xsilap Emily Blunt... memang best sangat tengok dia berlakon...

 ni scene yang last... gulliver menari selepas dia kalahkan robot yang di cipta bekas pegawai tentera Liliput... hehehe dan semua orang buat sama macam dia....menari dengan dia.. hehe

dari awal sampai akhir filem ni syaa sangat suka dengan dress princess ni.... memang nak simpan dalam koleksi peribadi la.... nak jadikan dress ni saya punya Bride Gown nanti.. harap ada designer bleh buat untuk saya.. (hehehe nak mimpi dulu di petang hari...)

Nampak handsome pla Gulliver kat sini... kan?

 hehehe comel je saya tengok dey all ni... finally gulliver dapat gadis idaman dia dan dia dapat job baru as a traveller bersama dengan seatheart nya....

 scene ni adalah scene dimana gulliver mengajar kwannye.. ni memikat tuan puteri Liliput....


 seee... the gown is so so beautiful kan? nak pakai suatu hari nanti....


Ketika waktu berjalan, masa memberiku ruang berkarya.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91