Geng Panda Slim

Wednesday, January 5, 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

Bermula lagi tabiat blogwalking saya... ehhehe memang suka baca entry orang.. nd  dapat la link blog ni. Yang Ini. memang bagus la.  kenapa? sebab blog saya ni dah hampir 3 tahun tapi tengok la follower saya sikit sangat... masuk kategori blog paling kesian kan? hehehheh saya ada buat 3 blog sebenarnye.... tapi yang lagi dua tu untuk tujuan small bussiness dan untuk subjek degree aku ni... hehe so yang banyak di lawati adalah.... blog degree aku tu... yakin sgt dah ramai yang kopi + pasta fakta dan pembacaaan yang telah di buat oleh amatur macam saya.... ehehe membebel pula aku ni....

eam entry cik abang kita ni berkaitan ngan cara nak bagi banyak followr.. bagus juga sebenarnya.... tapi bagi saya... buat pe banyak2 follower tapi sikit orang je pegi baca entry.. ehhehe tak macam saya suka sangat blogwalking janji ada tenet haaa keja saya ngadap laptop je la... hehehhehe

tapi kan tabiat ni jangan di ikut... x digalakkan lebih lebih bagi mereka yang masih d bangku sekolah...... 

cik abang ni cakap kena tag beberapa orang kawan. dia cakap 3 orang ... tapi i nak tag lebih boleh tak? hehhehe

ok ni kawan2 yang kena tag....


Ketika waktu berjalan, masa memberiku ruang berkarya.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91