Geng Panda Slim

Tuesday, November 8, 2011

Akhirnya, Aku Memilihnya.

 
Hallo all..mcm anak pula aku layan blog ni... sebab muka baru kan.. haha rumah baru. Semua baru.. ni hasil keja fiezah91 la... (aku da tak mau say thanks dengan dia coz dia bising dah hahahaha. THANKS). Dia la yg tolong makeover blog ni dan siap Kutuk2 dan puji2 erkk... haha jangan marah ahhh...

Okay, aku ni baru je sampai daripada TAPAH ni dan terus rasa nak apdet blog. Hahaha tu pasal aku cakap blog ni dah macam anak aku, balik kena jenguk. haha. Sehari perjalanan ke Tapah... dari pukul 8.30am sampai tadi 4.30pm. haha drive sendiri. BF my bestie yang drive. Dan dapat kereta  yang sangat murah. RM20 sehari. Wow... mana u mau cari. Haha... Okay, syukurlah semua urusan dah selesai kat Prasekolah, PPD Batang Padang dan Rumah KIP Kg. Pahang tu pun da kita orang pegi tengok. Macam kolej UPSI je suasana die haha... tapi okay la... :P.  

Lupakan dan abaikan yang tu k..... 

Aku sebenarnya nak apdet pasal entry ini. Finally aku guna product HIMALAYA ni.


Herbs product from india dan harga memang agak mahal tapi, yang paling penting product ni tak de SLS mahupun Paraben, yang di canang semua orang tak baik untuk penggunaan jangka panjang.. 

Aku beli yang Gentle Face Wash Gel je dulu dekat Bond Mega Farmasi Tanjung Malim. Harganya boleh tahan, RM26.90 dan dia bagi small Neem Face Pack sebagai Free gift. Waa.. bagus kan... (So sapa2 yang nak try product ni dapatkan lah di farmasi, guardian, dan Watson berhampiran. Aku jarang juga jumpa product ni kat Luar. Ke aku tak perasan.)

Trex kata nak cuba product Himalaya kan? Hmmm bagus ooo Trex... I feel good on my skin. Smooth je. Tak de gatal. Semalam aku letak Neem Face Pack tu dan feel very comfortable dengannya. Terus terang, aku ingatkan bau Neem tu mcm bau yang aku selalu hidu bila lalu Tokong ke atau kedai India, tapi, totally wrong, baunya lebih smooth dan mengasyikkan. Bila dah basuh muka aku... terasa best je... 

So aku nak kempen la sesapa yang nak try product sihat, try la Himalaya. Tadi aku servay dekat Guardian Tapah (Kan aku akan jadi penduduk tapah untuk 4 bulan nanti :P), produk2 dia semua ada... pil-pil yang aku cari tu pun ada... Syampu pun lengkap. Cuma Perapi Himalaya tu aku ada jumpa Paraben.  Pil yang aku maksudkan tu Neem nama dia, baik untuk kulit dan rambut. Memang aku nak sangat. Cuma nak tunggu aku kaya sikit sem depan.haha aku tunggu PTPTN la tu, ke ada sapa2 nak buat give away kat wen?  Trex.? fiezah? Dill? Dhiera? (Dhiera, Awak tinggal TM? Napa tak bagitau... :P), Miss Pan? Cik Bib? Murah je, satu botol tu RM46.90 untuk 60 tablets. Cukup untuk dua bulan (PEMBETULAN, SEHARI MAKAN DUA BIJI THANKS TO Dhiera). Haha... korang patak-patak  boleh bagi aku present untuk praktikal kan? Hahahhaa....

~slowly aku akan tukar semua product ke Himalaya la nmpaknya. Sebab aku dah jatuh cinta dah dengan Himalaya. :P... Jum Trex., kita melanggan Himalaya. ~



Yang Penting HATI Bah.

17 comments:

penmerah said...

fiezah91 2 blogger gak kan? ske gak dia komen en3 akak.. ehehee.. btw, blog ne dh jd mcm makanan harian dah. ehee

dill said...

guwa wat giveaway? haha!

mintak kat empunye guardian tu sponsor. konfem masyuk!

dill.

p[A]n[A]d[O]L said...

erkk..
aku br nak mintak hadiah kat ko..
tp ko pla mnta dkt aku blk..
hahahaha

dhiera zainudin said...

hahaha...akhirnya pilih himalaya jugak~ btw, neem tu makan sehari dua kali. selepas breakfast dgn selepas dinner. so, 60 tablet tu memang gam-gam untuk sebulan la~

panda montel said...

@penmerah haha betul kak. die blogger jugak. geng sengal.. hehe

panda montel said...

@dill alaaa nak juga.. takkan nak mintak.. haha tolong la mintakkan kalau ye pun hahaha

panda montel said...

@p[A]n[A]d[O]L hahaha ko ni pan... sapa cepat die dapat.. anyway thanks for my new header. hahah mcm rumah baru ni aku tinggal masuk je... tak buat apa2 da hehe

panda montel said...

@dhiera ooo yeke? aku salah tengok la dan baca la neem tu... psssttt psssttt dhiera, ko tlong la minta diskaun dengan kwn ko yg keja tu hehe

panda montel said...

@dhiera ooo yeke? aku salah tengok la dan baca la neem tu... psssttt psssttt dhiera, ko tlong la minta diskaun dengan kwn ko yg keja tu hehe

fiezah91 said...

huyooo cun ah header.pan aku nak jugak.kahkahkah. weh, ko x payah nak ucap terima kasih. sekali lagik aku nampak ayat terima kasih tu aku kasi bakar blog ko ni.boleh?ekeke

pst, ko buat ga la wen pastu kasi aku menang ye.lalala :p

ehem, akak pen merah. fiezah91 tu bukan blogger la.kehkehkeh

eh. apasal panjang sangat komen aku ni? errr. haha

panda montel said...

@fiezah91 budak sengal... haha okey.. aku tak say da dengan kau dah.. THANKS... ( mcm statement mencabar ye tak?) haha

Err.. GA? da nama GA mana boley kasik menang kau. sapa bertuah dia la dapat hahahha

boleh aku buat. yang penting kau tolong aku buat thesis. haha

bib2426 said...

chait....weh.nasib la ko tak pakai SK II..kalau tak nnti ko cantek sangat. da tak kenal aku.ekekekeke...

selamat mencuba...kot2 la lepas guna HIMALAYA ke ape td?ko jd iras2 tiz zakiah.huahua...LARIKKKK!

panda montel said...

@Cik Bib SKII? mampus aku nak beli cik bib oooii len la ko nak blanje haha

erkkkkkkkkkkkk sysssssssssh.. tiz zakiah tu tahap kaki aku je bebeh... hehehe....

tricksrex said...

haha takpe nnt kita buat entri sebelum dan selepas ah weh jom?

aku baru beli tadi, satgi baru nak cuba =)

panda montel said...

@tricksrex weh... bebeh? ko excited? aku pong... haha.... okeh okeh.. in two months kita tengok perubahan k. hehe...

Cik Nurhusna said...

okay tak produk ni wen ? macam teringin nak cuba :)

panda montel said...

@Cik Nurhusna sy rasa okay je una.. steakat ni la... tak mcm product laen.. ada kelebihan die... bila pakai yg wen gune ni... muka tak kering pun. ada lembab sikit, tapi jerawat berkurang la juga

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91