Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Wednesday, October 31, 2012

Radio and elevisyen Malaysia.


 Jabatan Seni dan Warisan KL menganjurkan Program Bicara Warisan Puisi Melayu Tradisional: Penghayatan Melalui Dailog Dan Persembahan; Dan Penghayatan Cerita Rakyat :Manifestasi Cerita Rakyat. 

Memang benar-benar mengubah persepsi aku dalam cabang seni yang ini. Aku terkaku duduk dan mendengar penuh khusyuk (hehe). Sangat memberikan ilmu baru kepada aku. Best sangat.
Tapi aku tak nak cerita pasal isi kandungan nye k.. kalau nak tahu lebih lanjut, tahun depan hadirkan diri anda. Hehehe….
Aku nak cerita pasal pengalaman aku bersama… 




Haaa… bertuah dan malang pada masa yang sama. Bertuah sebab dapat peluang bersama mereka secara individu. Grin. Hehe… tapi yang malangnya… aku tak berpeluang pun nak tengok Berita. Grrr… sangat la malang. Hehe…
  


Yang Penting HATI Bah.

Monday, October 29, 2012

Itu Bukan Wenwink Ok!



Ikut hati ni mau juga mencaci maki. Tapi sabar... mana boleh ikut hati sangat dalam hidup ni. Kena ikut fikiran yang waras tidak marah dan emosi stabil. Baru boleh tenang. Senyumkan diri. Apa pun yang di tulis... mungkin bukan untuk aku... anggap saja macam tu. Dan kalau pun untuk aku, anggap saja bukan. Jangan difikirkan sangat.




Yang Penting HATI Bah.

Smile



Selepas banyak hal yang aku lalui, aku belajar untuk senyum.
 



Yang Penting HATI Bah.

Saturday, October 27, 2012

My Own Experience. :P


Girl :

I Saw Him Again Today
I Tried Smiling At Him, But He Just Looked Away
I Regret Doing Everything I Did To Hurt Him
……I Know He Wouldn’t Want Me Now
He’s The Only Thing On My Mind
I Was Stupid And Naive, It Shouldn’t Have Ended
I Wish I Could Tell Him
How Much I Need Him.........


Boy :
I Saw Her Again Today
She Looks So Happy
It Hurts To Know That I Use To Call Her Mine
I Wish I Still Could Call Her Mine
SHe’s All I Ever Think About
I Know It Shouldn’t Have Ended This Way
I Wish SHe Knew:
How Much I Miss Her ….......

 


Yang Penting HATI Bah.

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91