Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Friday, April 22, 2011

My Life In Ruins


“Well life is always like this. You will on top someday and will fall then. Whether u likes it or not, it’s left just like that. Even you try to fixing it; u might be making it even worst.”

Aku tetiba jadi sangat sentimental ari ni... semua ni gara2 mud aku terlebih pula ari ni.. i hope i will recover its soon...Apa yang da berlaku tu biarlah berlalu... ( kisah ni teda kaitan dengan MY LOVE k)...Tak pe la, malas nak ungkit mula... biarlah diorang... aku dengan kisah aku, keluarga aku, insane istimewa dan kawan2 yang benar2 kawan bagi aku.  DAH DAH CUKUP. Jangan biar kau sakit ati sendiri lagi. DAH!!





Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

3 comments:

atiey azha said...

jangan terlampau difikir . bikin sakit kepala jak tuuu ..

apik pehe said...

dah2 cukup jugak..apik pon x mau sakiti wen..(tibe2)

Wen said...

@atiey azha

ehe betul tu atiey... hehehe sabar sija saya ni hehhehe

@apikpehe

wah yeee tetibe je kau kan apik... hehehhee

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91