Geng Panda Slim

Saturday, April 9, 2011

“GIVEAWAY PURSE POLO by DARKBATMAN”


Haaa morning semua.. awal kan aku bangun... hehehe sebab aku tido awal malm td.. tu pasal aku bangun awal la hehehe...( actually bangun kul 4.30am)

 eam aku nak buat entry khas untuk balag tag Dari FA untuk join 1 GA oleh darkbatman. Actually aku ada joined GA oleh org sama b4... tapi tak de luck huhu.. harap kali ni ada luck la..
Hehe kalau menang aku nak bagi Dompet ni ngan my Mummy. She deserve to have this... as her gift for Mother’s Day Celebration this may.. Sekali dengan hadiah bufday la ye mami?

sebab aku tak bg present apa pon untuk dia tahun ni... Pokai mak...
Ok nak join, korang kelik je la banner atau gambar tu kat bawah ye..

And aku nak tag kawan aku
Yanie  - Mana tau ko ada luck...
Mieya – Dik ko join GA ni k. Kalau menang bagi kat akak.. hehehe
Dan Lyn – lyn mana sudah ko, macam sepi... ( ka sombong da k oar... hahaha)




Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91