Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Wednesday, April 6, 2011

Aku PENGSAN LAGI


Selamat pagi semua.
Kesibukan melanda diriku yang comel. Kelmarin ( kalau orang Semenanjung cakap Semalam) aku betul2 bayar segala hutang yang tak tertunai dek kerana kesibukan bersekolah ( kawan kau gelak )d UNiversiti tambahan lagi bakal bergelar cikgu dalam bidang pendidikan awal kanak-kanak(PAKK) a.k.a cikgu tadika dan taska.
Journey kesibukan aku bermula sejak minggu lepas dan betambah teruk apabila aku menyertai Festival Sukan PAKK pada hari ahad yang lepas. Sibuk dengan study dan asigment lagi tidak dikira. Ini jadual nya.
                    
Sabtu = tidur pukul 3 am
Ahad = Festival sukan PAKK ( 7.30am – 2.00pm)
            Isnin   = Exam Sains ( 9.00am-11.00 am)
                        = Kelas EDU ( 2.00pm – 5.00 pm)
                        = Perbincangan kumpulan ( 8.00pm – 10.30 pm)
                        = Menyiapkan Tugasan Multimedia (11.00 – 12.30)
= menyiaapkan Rancangan Mengajar
Harian untuk ke TASKA esok 
( 3.40am – 6.40am)
                        Selasa = Kelas + Exam ( 8.00am -10.00 am)
                        =mengajar di TASKA (10.30am -12.30pm)
                        = Kelas EDU ( 2.00pm – 5.00pm)
                        = Kelas Multimedia, TEST ( 5.00pm – 7.00)
SUdahnya, saya collapse tertidur pada hari selasa malam sehingga pagi rabu hahahhahaa... haaaa tu je la ceritanya sebab dan kenapa aku tak bogging seharian semalm.. ada pun sipi2 je...




Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

9 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

sabar2 dear
itu lah cabaran kehidapan =)
Dia kata saya cantik TAPI saya..."
Pembunuh anak kucing wanita mohon maaf kepada rakyat Malaysia"

Wen said...

hahahha.. ya sabar je la.. yg penting xda pa yg serius, cuma penat sakan je

.::: Princess MOMOY :::. said...

Momoy lagi suka bz dari tak ada apa benda yang nak dibuat. serius bosan

GincoMerahJambu said...

life as student kadang2 tensen kn...sabar2 k

Wen said...

::: Princess MOMOY :::. yerp.. btul gak la. tapi kalau da memang banyak dalam satu masa tak elok juga kan?

Wen said...

GincoMerahJambu: yes.. betul tu.. tensen jua kadang2. especially isu kewangan sebagai sorang student hahaha

eqbalzack said...

abg eq singgah sini...happy thursday wen...

Wen said...

wAW... Ehehe thanks Abg Eq.. (happy thurday to you too) cepatnye reply. gud. solute sangat la...

Haryati Molly @ Tunung said...

Be happy dear blogger friend..

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91