Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Friday, April 15, 2011

Dah Sedar KE?



Sedar tak sedar, kini aku dah di semester 5. Penghujung sem 5. Tinggal lagi beberapa sem. 3 sem sebenarnya. Macam baru semalam saya datang dari Sabah dengan 2 lugage... penuh dengan barang sampai saya kena caj RM150 kerana bagasi melebihi had berat sebanyak 9.8kg. ( Masa tu Air Asia masih Caj RM15 sekilogram). Tau tau sekarang dah nak habis belajar.

Kenangan yang terindah kata orang adalah semasa kita sedang belajar. Dan setakat ini memang benar perkataan itu. Ketika aku kini di Universiti (tak sangka budak nakal bleh masuk Universiti), aku rindu kenangan aku di sekolah menengah. Memang sangat2 rindu especially dengan kawan2 rapat di sekolah dahulu.

Dan pastinya bila aku mula bekerja, pasti aku akan  merindui kenangan di Universiti pula. Hahaha.. yelah  nanti kerja  kan kena fikir nak arrange hidup dan kewangan. Nak bagi mami duit nak bagi adik duit, nak beli keta, nak beli rumah.. hahah dan  IMPIAN  aku satu satunya yang itu TU (Xble bagitau lagi- nanti tak jadi = Oulas kata orang DUSUN Sabah) hehehehehe....

Melalut je aku kan? Hihi tak de la... saja je actually nak buat muhasabah diri sket.. kikiki Ok La.. wa caw  luuuu....


Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

8 comments:

apik pehe said...

aihhh..bawak aper la smapi banyak sgt tu...

Ellen said...

huhu...oulos ka...nah, palan2 ko mencapai impian ya..sudah kaya jangan di lupa akak ni,..haha

Ellen said...

huhu...oulos ka...nah, palan2 ko mencapai impian ya..sudah kaya jangan di lupa akak ni,..haha

tricksrex said...

impian ko nak kawen kannnn?

ya ampun beratnyaaa
apsal tak beli kat semenanjung je

Wen said...

@apik pehe bawa diri hahahahhaa.... well besa la org pompuan hahahha

Wen said...

@Ellen hahaha tak kan lupa kak, tapi kan... kak tunggu kucing berckp dulu la baru sa kaya kali hehe

Wen said...

@tricksrex hahhaa ye ke? tak de pon aku wat entry impian nak kawin? tapi memang nak kawin juga la.... tapi bukan tu impian yg aku maksudkan hahaha ke ko yg nak kawin cepat ni?

Wen said...

@tricksrex aku lupa jawab soalan ke2 ko trex.. eam panjang citernye.. nnt la aku buat entry... mals pla nak taip kat komen ni hehe

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91