Geng Panda Slim

Tuesday, April 12, 2011

Aku Serius Nak Cari Part Time dari Korang Semua.


Haloo suma... sorang kawan blog nama dirahsiakan tapi blog dia guna nama ni josrevalution haha... dia Tanya aku kenapa buat entry nanges2 contoh TUA Versus Nangis pepagi.. then soh aku wat entry best2 haha.. nah ko nak kan? Aku buat la entry ni.. hehhe  just kidding okay....

Hmm semalam ( isnin) seluruh warga upsi daripada semester 2 sehingga semester 5 terkejut dengan pengumuman rasmi dan secara tiba2 oleh TNC UPSI akan pembatalan Rancangan Orientasi Sekolah (ROS). Bengang memang kami bengang. Tapi kenapa macam ni? Suddenly and setelah tinggal 2 minggu sahaja lagi? Ini memang karenah birokrasi yang buat aku panas.. hehe apa taknya.. tiket da beli 2nd june... sebab nak cover semua kerja2 berkaitan dengan ROS dulu sebelum balik. Tau tau sekarang da macam ni. Mcm mana pla ni? Sapa nak jawab? Huhuh memang sedih tahap cipan wei...

 

Macam mana nak jelas dengan my Mum yang ROS tu batal suddenly? Mesti dia ingat aku saja dok suka2 duduk Semenanjung ni lelama... huhu... takdenya mami... aku sedih ni... sebab aku da lama tak balik. UPSI lak buat hal... huwaaa... halau tau dari awal aku bleh balik awal sket... awal sket apa. Sebulan awal tau tak... exam abis on 29 april ni. Boleh balik terus tapi ni... huwaaaa kesian kan aku... huhuhu

 

Nak melancong kat Sini, aku da pokai weii, takde bajet weiii kalaui blog aku bleh dapat rm1k sebulan takpa la juga gehhehehe.. ni sebulan belum tentu bertambah hahaha....nampaknya aku kena cari part time la macm ni huhu. Sapa2 yang ada benda nak suh aku buat atau tolng, cepat2 bagi tau aku. aku nak ambil upah ni... huhuhu apa2 la.... janji cuma perlu aku buat dengan Laptop sebagai material utama. hehehe I AM SERIOUS ok... disamping aku nak isi masa lapang sebulan ni... hee

 





Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

2 comments:

tricksrex said...

takde pulak keje aku nak kasi kat kot la wen..

panda montel said...

hahahhaha kau tak nak aku berus gigi kau ke? hehehe

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91