Geng Panda Slim

Sunday, April 24, 2011

Cara Mengetahui Karakter Anda



1. Orang YANG TIDAK JUJUR : orang yang kalau kentut lalu menyalahkan
orang lain.

2. Orang BENGONG : orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

3. Orang BERWAWASAN 2020 : orang yang tahu masa yang terbaik untuk
kentut.

4. Orang SENGSARA : orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

5. Orang MISTERIUS : orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang
tahu.

6. Orang GUGUP : orang yang tiba-tiba terkentut bila disergah

7. Orang YANG PERCAYA DIRI SENDIRI : orang yang melepaskan kentutnya
dengan bunyi yang amat lantang

8. Orang SADIS : orang yang kentut dalam di dalam selimut ketika di
ranjang terus dikibaskan baunya.

9. Orang PEMALU : orang yang kentut tidak berbunyi tapi gusar orang lain
terbau kentutnya.

10.Orang STRATEGIK : orang yang menyembunyikan bunyi kentutnya dengan
ketawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya.

11.Orang BODOH : orang yang kalau habis kentutnya menghirup nafas untuk
mencium angin kentutnya.

12.Orang PELIK : orang yang boleh mengeluarkan kentut apabila disuruh.

13.Orang SOMBONG : orang yang sering mencium kentutnya sendiri dan
bercerita akan keharuman kentutnya.

14.Orang RAMAH : orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain

15.Orang YANG TIDAK SENANG BERGAUL : orang yang suka kentut bila
berkumpul dengan teman-teman.

16.Orang AKUATIK : orang kalau gemar kentut di dalam air

17.Orang ATLETIK : orang kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.

18.Orang JUJUR : orang yang mengaku kalau habis kentut

19.Orang PINTAR : orang yang boleh menghurai kandungan bau kentut orang
lain.

20.Orang KELAKAR : orang yang bila ketawa sambil terkentut

21.Orang YANG ROMANTIK : orang yang kentut bunyinya mendayu dan
berirama merdu ketika sedang berdating.

22.Orang YANG TIDAK SIHAT : orang yang bila batuk dia akan terkentut.

23.Orang YANG PANAS BARAN : orang yang mudah marah bila terbau kentut
walaupun kentutnya sendiri.

24.Orang YANG PELUPA : orang yang tertanya- tanya bila terbau kentut
padahal dia sendiri yang kentut.






Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

14 comments:

tricksrex said...

wen ko mesti yang percaya pada diri sendiri kan?
kekekekekekekekeke

Unknown said...

hahaha...
abeh semua golongan melibatkan KENTUT..

nice entri =)

panda montel said...

@tricksrex

bijak ko trex hehehheheh..... ko pula mesti sadis kan hahaha

panda montel said...

@Aida Omar

hahah alang2 buat biar sampai suma golongan kena hahah

qellissa said...

serius kelakar entry ni..ada ke yg lupa kalau terkentut?hahaha...mcm2 lah..

panda montel said...

@qellissa

dah memang gitu kot gayanye... hahahha

p[A]n[A]d[O]L said...

ahhaha
lawak seh.. ;)

Wanzi said...

aku tak tahu kentut spesis apa.. tuan blog golongan mana pula? hehehehe

Anonymous said...

Mcm2 ragam org2 ye Wen.

Sis nak ajak Wen join ga ni dan mention cempaka kuning as referral ye.tq

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

Just said...

sya org yg pemalu! muahahah..

panda montel said...

@p[A]n[A]d[O]L jadi ko dlm golongan mana panadol?

panda montel said...

@Wanzi hahhaha tuan blog yg buat mana bleh bocor rahsia hahahhaha

panda montel said...

@cempakakuning wah GA eh... nanti kalau sempat lepas exam wen join yeee

SuaraTersekat said...

http://ceritekualisenduk.blogspot.com/2011/04/penulisan-senja-terakhir.html

hye wen, jangan lepaskan peluang! anda ada bakat.. mari join..!

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91