Geng Panda Slim

Monday, February 21, 2011

SmileY BaggY GiveawaY


Hai suma... sepa da mandi angkat tangan... yang ada bulu ketiak ( lucah ke? Sila kepuk aku) sangat rajin c Len MOMMA Chubby (LMC) mentag aku dalam GA. Pagi tadi dia ada tag juga.. tapi da tutup GA tu x sempat aku nak join.... Yang nip la kan... uwau... hehe aku baru je d tag da diberitahu oleh LMC yang dia tag aku untuk GA. Wah.. aku rajin ni menengok ( sila paham slanga SABAH aku ye), terkezut yow... hadiah dia BEG???!!!!! Wahhhhhh makasi ke[ada sang  cheqppjoy.com sebab sudi sangat buat. Dah tu boleh pilih lak... wahhhh ni yang suka ni... ( AKU a.k.a WEN = Gila Beg)

syarat-syarat penyertaan:
1.        jadi follower cheqppjoy.com
2.       add smiley baggy II sebagai friends korang dekat facebook. untuk join GA ni, peserta wajib ada blog and facebook.
3.       buat 1 entry tentang giveaway ni dengan tajuk "SmileY BaggY GiveawaY"
4.       tag kepada 4 orang kawan2 korang..kalau nk tag lagi ramai pon xpe..kurang xboleh ye.paling penting make sure diaorg tau pasal giveaway ni..
5.       letak banner GA dekat sidebar blog korang dan linkkan ke entry ni.
6.       bila da selesai, sila tinggalkan link entry korang di komen entry ni beserta dengan id facebook anda untuk fy check.
7.       penyertaan bermula 17 Feb 11 sampai 17 Mac 11.
Ni adalah beberapa orang yang aku nak TAG...  (semasa nak tag, terfikir, bleh aku tag blogger laki? Hehehe)




Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

4 comments:

Unknown said...

ok dear..thnx ye sbb sudi join..good luck tau..

panda montel said...

ur welcomeeee huhu

Just said...

thanks for the tag.. nnt sia buat k.. :D

.::: Princess MOMOY :::. said...

wow...
thx my dear tag momoy
kena buat nih
Korang pernah main game ni?"
Coupon makan-makan untuk korang"

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91