Geng Panda Slim

Showing posts with label Give Away. Show all posts
Showing posts with label Give Away. Show all posts

Wednesday, March 2, 2011

"Our Memory Photo Contest"


Hi all, lagi sekali i nak join GA.. kali ni nobody tag me, ternampak kat SIS LENMOMMA punya blog, best ja contest ni.. hehe.. CONTEST ni dia antjurkan oleh weebitbear
so kalau korang nak join p la kat blog dia untuk syarat2nye..
  1st of all kena upload ni.... ( gmbar atas) wajib tau!!! dan pic yang aku pilih....
-
-
-
-
-
-
jeng jeng jeng......


Kenapa aku pilih gambar ni?  

"sebab ni la zaman kegemilangan kami  dulu masa sekolah"

hehe dan aku nak tag pada 4 orang kawan ni... 


Sapa ye... ifazafrah, izzah, Cik Ya Rahimi dan Puan DYHA.. harap korang pun join la GA ni yer hehehe

Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

Friday, February 25, 2011

Contest Jikalau Aku Doremon...


Hallo all morning ( mata kau berpinar la) 

Hehehe semalam aku tidor kol 4 pagi. Bangun kul 9 am.. sebelum tu pakai GREEN DETOX mcm di sana BLOG SIHAT tu.. untuk Relaxing the tired body.. then pagi ni aku nak buat n3 about GA  IKA yang LENMOMMACHUBBY tag aku... ngehngeh.. kan da cakap akan buat.. hehe
Well syarat dia senang.. u all p la blog empunya contest... (IKA) dan baca yaaa hehe... aku nak kalau aku la jadi  DOREMON kan? Kalau aku jadi Doremon kompom Boyfriend aku lari la dek ika ( sama nama dengan adik aku la) sebab aku dah tak slim macam skang ni haha... okies itu mencarut sila kepuk aku...

Kalau aku la jadi DOREMON kan...

1.        Aku akan sediakan satu PINTU SUKA HATI kat mana2 tempat yang aku berada.. supaya aku dan orang2 memerlukan bleh balik ke tempat2 yang jauh dalam sekelip mata.. hehe. Pintu suka hati tu bleh bawa aku tolong SON GOKU CARI 7 BIJI DRAGON BALL dia kan? Mana tau jadi bini no 2 dia ganti CICI.. hehe

2.       Aku nak sediakan perkhidmatan MESIN MASSA untuk kembali ke zaman silam untuk betulkan apa yang tak patut... hehe. Selain tu supaya aku bleh masuk dalam alam BARBIE yang aku suka sangat tu.... hehe

3.       Aku akan SEDIAKAN SPARE POCKET banyak2 supaya aku bleh jual kepada org2 yang menempah dengan harga terbaik bleh bersenang lenang dengan aku... hahaha ( aku xnak mesin duit macam lenmommachubby) hehhe. 

4.       Aku nak pakai BENDA YANG BLEH AMBIL BARANG DARI TV tu  bla aku tengok cerita2 pasal  favret artist, makanan sedap, produk mahal haha.. artist tu bleh bawa dia kuar jap sebab nak minta ambil pic sesame... ahaha dan aku juga nak pakai benda ni ambil WHITE HOUSE dalam iklan tv tu ganti rumah aku d SABAH sana.

5.       Paling penting kalau aku jadi doremon aku TAK NAK TOLONG ORANG.. aku pakai sendir2 saja. Sebab kalau heboh, Negara kecoh, aku jadi tahanan ISA... kena buang bukan setakat Negara... silap aribulan aku di buang ke lembah tak berpenghuni di luar planet sana macam Ratu Nihilinia dalam ceta SAILORMOON tu.

Aku nak tag sapa yeee... kawan sekelas aku lu la... ALONG, AUDREY, dan kawan2 len dalam blog Aeka_Violet ( dia baru follow aku tadi), Syazwani dan Sumandak Kinabalu

 




Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

Monday, February 21, 2011

SmileY BaggY GiveawaY


Hai suma... sepa da mandi angkat tangan... yang ada bulu ketiak ( lucah ke? Sila kepuk aku) sangat rajin c Len MOMMA Chubby (LMC) mentag aku dalam GA. Pagi tadi dia ada tag juga.. tapi da tutup GA tu x sempat aku nak join.... Yang nip la kan... uwau... hehe aku baru je d tag da diberitahu oleh LMC yang dia tag aku untuk GA. Wah.. aku rajin ni menengok ( sila paham slanga SABAH aku ye), terkezut yow... hadiah dia BEG???!!!!! Wahhhhhh makasi ke[ada sang  cheqppjoy.com sebab sudi sangat buat. Dah tu boleh pilih lak... wahhhh ni yang suka ni... ( AKU a.k.a WEN = Gila Beg)

syarat-syarat penyertaan:
1.        jadi follower cheqppjoy.com
2.       add smiley baggy II sebagai friends korang dekat facebook. untuk join GA ni, peserta wajib ada blog and facebook.
3.       buat 1 entry tentang giveaway ni dengan tajuk "SmileY BaggY GiveawaY"
4.       tag kepada 4 orang kawan2 korang..kalau nk tag lagi ramai pon xpe..kurang xboleh ye.paling penting make sure diaorg tau pasal giveaway ni..
5.       letak banner GA dekat sidebar blog korang dan linkkan ke entry ni.
6.       bila da selesai, sila tinggalkan link entry korang di komen entry ni beserta dengan id facebook anda untuk fy check.
7.       penyertaan bermula 17 Feb 11 sampai 17 Mac 11.
Ni adalah beberapa orang yang aku nak TAG...  (semasa nak tag, terfikir, bleh aku tag blogger laki? Hehehe)




Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

Adialuvluze : My First GA

Aku baru bis buat asgment ni.. ( baru satu tau.. belum g yang len tu,.. dan aku gatal nak cek aku punya blog. maka terbuat lah entry ni.. hahah)
N3 ni khusus untuk menyahut ajakan tuan punye blog untuk join sama dalam 1st GA dia.. hehe WInk2 nak buat terasa tak sesuai lagi kot....

Follower masih sikit nanti susah.. tak de orang nak join.. huhuhu
jadiknyeee jom kita meramaikan lagi pesertanya k.. heheh
mudah jee, syarat dia macm ni.. ( kopi Pes Je ni)

1. Warganegara Malaysia yang sah

2. Lagi best kalo leh jadi follower aku ^___^ (Tp takde la aku paksa pulok)

3. Sila copy paste pic di atas dan diletakkan di sidebar korang beserta link ke entry ni dengan tajuk : Adialuvluze : My First GA

4. Kalo dah join, tinggalkan komen korang kat SINI beserta ngan link korang utk n3 ni (supaya senang aku nak trace balik)

5. 3 bloggie bertuah akan dipilih secara rawak.Nak tau hadiahnye? Tunnngggguuuuu ^_^

6. Tarikh Tutup : 28 Feb 2011

7. Nak Tag kengkawan pun blh je (Tp biarlah kwn tu tau yee)


P/s: untuk tuan punya... kena bagi aku menang yeeee huhuhu


Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

Saturday, February 19, 2011

Contest WaN dengn Jonker Walknye


( wan ko xwajib kan nak letak tajuk apa kan?

Hi Wan!!! 

( aku tak nak eja die in BM like “HAI” sebab nanti lain jadiknyeeeeeee hehe erkk xpaham? Okay... HAI + WAN = ??? Korunk piker sendiri okay) haha...

Aku nak join contest dia ni sebab tetiba je dia ajak join dalam SB aku... ngehngeh.. other reason.. sebab aku pun suka ambil gambar bah ( erk keluar sabahan dan)
Mula2 dia soh aku p like entry dia kat Contest then copy paste dia punya pic from Jalan-jalan di Jonker Walk  dan aku pilih gambar ni.... 
 
 

Alasan kenapa aku pilih gambar ni? Ada dua..1st sebab suka, next sebab tak suka...Kenapa? suka hati aku la hehe

1st: suka

-       Aku suka sebab gambar ni aku suka la. Aku suka sudut yang di ambil.. aku tau ko mesti duduk ambil pic ni kan? ( erk kalau salah maaf ye)
-       Aku suka kayu2 tu.. real ke lukisan? 
-       Sebab kedai baju.. aku suka masuk kedai baju ( yeke kedai baju?)
-       Aku suka keterangan KAMERA ko.. tapi.. bila aku zoom kenapa jadi pecah? Ko ambik pic dalam resolution kecik ek?

2nd: X suka....

-       Kenapa aku tak suka?? Huu waaaa sebab ada kucing tu kat situ... kalau menatang len tak pe.. ni kucing... aku tak suka kucing sebab aku ada alas an aku sendiri...
-       Aku penah gaduh 1 minggu dengan adik ku yang aku sayangi sebab kucing dia aku lupa bagi makan. Nak usik kucing dia sikit pun xbleh.. benci... I HATE U Cat!!! (kucing adik aku je- tapi kucing ni sebijik macam KENNY [Kucing punca ku gaduh ngan adik aku)] 
-       X logic kan?

Cadangan aku:

Kalau aku yang ambil ni, aku akan ambil dari sudut360 darja... hehehe x leee.. aku akan duduk  di belakang kucing tu dan zoom ke sisi kepalanya.... adjust supaya Nampak seprauh muka kucing ni n captured... ( ngeee....)

 

Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91