Geng Panda Slim

Saturday, February 19, 2011

Contest WaN dengn Jonker Walknye


( wan ko xwajib kan nak letak tajuk apa kan?

Hi Wan!!! 

( aku tak nak eja die in BM like “HAI” sebab nanti lain jadiknyeeeeeee hehe erkk xpaham? Okay... HAI + WAN = ??? Korunk piker sendiri okay) haha...

Aku nak join contest dia ni sebab tetiba je dia ajak join dalam SB aku... ngehngeh.. other reason.. sebab aku pun suka ambil gambar bah ( erk keluar sabahan dan)
Mula2 dia soh aku p like entry dia kat Contest then copy paste dia punya pic from Jalan-jalan di Jonker Walk  dan aku pilih gambar ni.... 
 
 

Alasan kenapa aku pilih gambar ni? Ada dua..1st sebab suka, next sebab tak suka...Kenapa? suka hati aku la hehe

1st: suka

-       Aku suka sebab gambar ni aku suka la. Aku suka sudut yang di ambil.. aku tau ko mesti duduk ambil pic ni kan? ( erk kalau salah maaf ye)
-       Aku suka kayu2 tu.. real ke lukisan? 
-       Sebab kedai baju.. aku suka masuk kedai baju ( yeke kedai baju?)
-       Aku suka keterangan KAMERA ko.. tapi.. bila aku zoom kenapa jadi pecah? Ko ambik pic dalam resolution kecik ek?

2nd: X suka....

-       Kenapa aku tak suka?? Huu waaaa sebab ada kucing tu kat situ... kalau menatang len tak pe.. ni kucing... aku tak suka kucing sebab aku ada alas an aku sendiri...
-       Aku penah gaduh 1 minggu dengan adik ku yang aku sayangi sebab kucing dia aku lupa bagi makan. Nak usik kucing dia sikit pun xbleh.. benci... I HATE U Cat!!! (kucing adik aku je- tapi kucing ni sebijik macam KENNY [Kucing punca ku gaduh ngan adik aku)] 
-       X logic kan?

Cadangan aku:

Kalau aku yang ambil ni, aku akan ambil dari sudut360 darja... hehehe x leee.. aku akan duduk  di belakang kucing tu dan zoom ke sisi kepalanya.... adjust supaya Nampak seprauh muka kucing ni n captured... ( ngeee....)

 

Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91