Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Thursday, February 10, 2011

Bila anda Harus Sarapan

Selamat Pagi Semua.. Da Breakfast… ? Dah Mandi? Keee X bangun2 lagi? Hehhe x bangun mcm mana nak baca entry kat winkwink ni kan? Ehehhehe.. excited aku nak bangun pagi ni… sebab apa? Boyfren nak datang ke?  Eeeee X….. dia sibuk dengan keja dia…. Jadi?.... Ada Angpow ke pagi ni? lagi la tidak…. Heee merepek la budak ni kan?

Pagi ni ku dengan keadaan HARUS… bangun dan bersarapan.. sarapan aku.. 

Sebiji telur rebus + 


2 Peket Luxury Biscuits + 

A glass of Milk…


dah kenyang tu aku tambah dengan breakfast yang ke-4. Ni dia….




aku telan satu persatu dengan ni.. segelas air suam...

 
Haaa Ubat ni.. tak penah2 aku makan ubat macam ni banyak… Macam orang sakit yang terlantar kat spital bermingu-minggu… huhuhu ( tu kawan aku cakap) comel kan ubat ni berwarna-warni. Tiny2 pla tu… ehehehe








Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91