Geng Panda Slim

Wednesday, February 9, 2011

Sapa Nak Hadiah Macam AKu? Kalau Nak Angkat Tangan, kalau Tak Nak Dok Diam2 Je... Jangan SEBOK!!



Hi all..
Sunyi senyap blog aku kebelakangan ni, apa tak nya.. xda entry baru.. aku terlalu sibuk.. petang tadi sibuk dengan banyak tugasan… tak siap juga… huhuhuhu…. Kalau boleh kan xnak terlibat dengan hal2 lain buat masa ni. tapi tetap ada yang menganggu… huuu.. EEhhh lupakan.. x habis2 nak meluah..

Tapi malam ni entah kedegilan apa yang bermaharaja lela dalam fikiran aku ni. aku berdegil untuk tak sentuh satu pun asgment yang ada. Rasa menyesal sebab sakit minggu lepas dan tak dapat nak update asgment. Sihat sikit aku berjalan pula minggu lepas      ( cuti kan….) huhu….

Lepas tu ari ni ntah atas kerajinan apa aku dapat hingga aku atur kaki ni ke KLINIK KESIHATAN UPSI. Haha. Maunya tak.. kalau My Dear Jeff Deylo Fahblius tu suh aku g klinik befor this.. ( dah sakit teruk tu) aku masih dengil dan tak nak p klinik. Aku xRAJIN. Haha tapi hari ni ( siang tadi) aku dengan automatic menapak ke klinik. Nombor aku….


  

Dan ini hasilnya setelah aku tunggu lebih kurang se jam …


 
Kena Suntik Bah saya...


Dan ini HADIAH daripada Dr. untuk aku…

Loratadine -10mg, Folic Acid 5mg, Vitamin C 100mg, Fe. Fumarate 200mg, Vitamin B-Complex 100mg, Bisolvon 8mg
Yang takde tag ijau tu Vitamin B-Complex…


Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91