Geng Panda Slim

Monday, February 21, 2011

Adialuvluze : My First GA

Aku baru bis buat asgment ni.. ( baru satu tau.. belum g yang len tu,.. dan aku gatal nak cek aku punya blog. maka terbuat lah entry ni.. hahah)
N3 ni khusus untuk menyahut ajakan tuan punye blog untuk join sama dalam 1st GA dia.. hehe WInk2 nak buat terasa tak sesuai lagi kot....

Follower masih sikit nanti susah.. tak de orang nak join.. huhuhu
jadiknyeee jom kita meramaikan lagi pesertanya k.. heheh
mudah jee, syarat dia macm ni.. ( kopi Pes Je ni)

1. Warganegara Malaysia yang sah

2. Lagi best kalo leh jadi follower aku ^___^ (Tp takde la aku paksa pulok)

3. Sila copy paste pic di atas dan diletakkan di sidebar korang beserta link ke entry ni dengan tajuk : Adialuvluze : My First GA

4. Kalo dah join, tinggalkan komen korang kat SINI beserta ngan link korang utk n3 ni (supaya senang aku nak trace balik)

5. 3 bloggie bertuah akan dipilih secara rawak.Nak tau hadiahnye? Tunnngggguuuuu ^_^

6. Tarikh Tutup : 28 Feb 2011

7. Nak Tag kengkawan pun blh je (Tp biarlah kwn tu tau yee)


P/s: untuk tuan punya... kena bagi aku menang yeeee huhuhu


Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

1 comments:

Aida Tamrim said...

Mekasih sudi join GA akak... ^______^

Gud Luck okeh !!!

P/S : Follow blog awak jugak ... ^_+

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91