Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Wednesday, November 28, 2012

Wordless Wednesday

Pagi tadi, aku diserang sindrom "rajin" kerana kromosom "lapar" 
Sejak semalam lagi teringin nak masak tapi memandangkan dah malam pekat, aku tahan diri je la...

Pagi ni misi merealisasikan selera bermula. maka terhasillah sebuah hidangan lebih kurang kat bawah ni. bezanya wen letak sayur sebab tak suka dengan kacang panjang. hihi. dan Lobak. kali ni tak letak telur. beza dengan  Nasi Goreng Nis'ku.

Bah, jom makan!



Yang Penting HATI Bah.

4 comments:

Jue said...

Mesti sedap kan Wen..Minta cikit..hehhe

krole said...

mantapla wen...knp inda masak byk2..bule aku p sna tumpang mam hahaha~

yang penting hati bah~

Wen said...

@Jue alaaaaaaa habis sudah sis hahahaha kesian kau. :P

Wen said...

@krole hahha ko ni krole? boleh ba. Jemput sekali Mrs Krole tu. jgn risau halal sy masak ni hehehe

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91