Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Saturday, November 17, 2012

Toner Muka



Aku nak ke pekan kejap lagi nak cari toner muka…
Aku tak tau nak pilih mana satu berdasarkan sikap memilih aku seperti ini, aiyaa…

Apa-apa pun nanti kat pekan, aku cadang nak ke Watson, cari satu, harus dapatkan satu. 

Macam membazir pula aku rasa nak beli benda-benda macam ni?

Heee, tapi the beautician yang treat muka aku hari tu cakap I should use toner!Eam Baiklah!

Yang Penting HATI Bah.

6 comments:

Len Inouie said...

Beautician cakap.. rules mesti clean > tone> and moisturize.

Tp bila sa pakai moisturizer, macam nda ngam ni. Lg teruk muka.

hnahdy said...

dulu xpernah pakai toner tp terpangaruh dengan rakan2. jd beli je lah. lgpin toner xda efek apa2 kan. cuma nak segarkan muka :)

Wen said...

@Len Inouie iya ka? sa ok o pakai moisturizer. tp baru yg ni la ngam hehe... beli d cosway yg murah2 aja hehe

Wen said...

@hnahdy yeke? setahu sy ada efek jugak la... hehe... kasi kecik face pores... hehe

hnahdy said...

maksud hana eek negatif.hehe jadi pakai lah toner jenis apa pun sbb xda efek negatif

Wen said...

@hnahdy hehehe oo gitu.. yap.. no side efek kot. hehe

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91