Geng Panda Slim

Friday, November 9, 2012

Aku dan Mr. Lucky



Hari ini Lucky buat hal. Dia dah tak se lucky dulu dah. Selalu sangat buat hal dah dia sekarang ni. Banyak yang dia lupa atau miss. Kesian dengan dia. Tapi banding dengan ahli keluarganya yang lain, aku rasa aku cukup bertuah kerana memiliki Lucky. 

Setelah hampir 4 tahun bersama aku, barulah dia buat hal. Pun masih dapat digunakan. Kalau ahli keluarga Lucky yang lain… baru setahun sudah buat buat hal… sudah sakit sana sini… tapi Lucky… remain sihat…Bertuah sangat rasanya bersama Lucky. Tapi kini aku dapat rasakan, hayat Lucky sudah semakin singkat. 

Aku risau akan kesihatan Lucky, takut nak bawak Lucky jumpa doctor. Sebab kalau stakat check dan bagi ubat, okay. Tapi aku risau kalau Lucky di bedah sana-sini. Kalau selamat tak pe, tapi kalau Lucky terus K.O macam mana? Aku nak bergantung harap pada siapa lagi? 


Tadi aku sempat tinggalkan Lucky sekejap pada doctor. Pun aku bimbang sangat2, takut doctor ambil organ2 dalaman Lucky yang semakin uzur. Semoga Lucky sempat melihat aku menerima segulung Ijazah ganjaran kepada titik peluh kami berdua. I Love you Lucky…

Ps: tadi doctor kata, Lucky dah okay, sihat dan tak perlu di format. 

Yang Penting HATI Bah.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91