Geng Panda Slim

Monday, November 19, 2012

Followers Panda Montel



Selepas hampir genap 5 tahun berblogging, follower aku baru ada takat 431 sehingga hari ini? OMAIGAD! Orang lain setahun je dah capai 1000 orang kan? Apakah yang anda fikirkan dengan kenyataan Panda Montel ini? Hehe…  Memang aku mengaku, aku memang bukan rajin sangat dulu. Tengok lah entry aku pada awal-awal berblog dulu (tahun 2008), kosong kan? 

Hakikatnya:

Aku banyak delete entry pada tahun 2008. Betul, aku tak tipu, aku delete sebab aku malu dengan gaya menulis aku. Budak-budak betul rasanya bila membaca semula entry-entry tersebut. Jadi jawapannya adalah delete tanpa aku mengetahui bahawa entry tu boleh diedit dan diperbaiki. LOL.
Kesian juga pada Panda Montel bila melihat selepas hampir 5 tahun aku ‘melahirkan’nya, kini baru ada 431 orang yang mengenalinya. Kalau Panda Montel adalah anak aku, tahun depan sudah boleh bersekolah. Hehe.  Panda Montel banyak menyimpan rasa hati aku. Nama pun blog aku kan? 

Setiap kali balik kampung, Panda Montel akan sunyi sebab kat kampung berukband tu slow macam siput. Siput lagi laju kot. Then bila ke pekan, aku ni bukan orang yang rajin membuat Scheduled Post.  Jadi tu masalahnya. Selalu juga aku bercadang buat entry auto tapi selalunya tidak akan berjaya. Balik kampung je rutin aku akan berubah kepada surirumah sepenuh masa dan juga ‘Tauke’ kedai mami yang tak seberapa. Buka kedai kol 6.00 pagi, maklumlah kampung kan. Ramai orang nak singgah beli barang pagi-pagi dan aku hanya akan tutup kedai dalam pukul 9.00 atau 10.00 malam. Pukul 11.00 ke pukul 12.00 baru la boleh masuk tidur. Itulah rutin seharian selain ke pekan membeli barang keperluan dan barang kedai. How busy I am kan… (show off kebusy’an) tapi kan sebenarnya semua tu sebab aku  MALAS! LOL. 

Yang Penting HATI Bah.

12 comments:

NasQ said...

ok la tu... yg penting ada gak follower...

panda montel said...

@Tukang Karut haha iye la kan TK. hehe bkn mcm TK da fames amos hehe

hnahdy said...

yg penting ada pembaca. hana pun dah delete post2 lama.hehe malu gak

panda montel said...

@hnahdy hahaha kan... malu.. haha padahal boleh je edit LOL haha...

Just said...

follower sy pun sikit pdhal sdh 4thn4bln. tp tepa la... ada aku kesah?! hehehe... btw, sy pnya blog aktif kalau sy msk ofis ja. kalau d rmh, mc, bercuti mmg slow la.. huhuh

Len Inouie said...

Beh.. sy lg la..
baru 46. padahal dari 2008.
Tp ghaya penulisan dari dulu smpi sekarang lebih kurg jak. Sbb content pun org yang sama.

Hahah..

panda montel said...

@Just hehe sy kdg2 kesah ni sis.. hehe nda la.. wah d opis sempat ar updet blog hehehe

panda montel said...

@Len Inouie hehehe ko lain la.. ko kan the busiest female in the world hehe

Just said...

mkn gaji buta kan! hahahaha

Unknown said...

dah 5 tahun...? dah lama rupanya bertapak..

panda montel said...

@Just hahaha i dont said that sis! haha... nda pa ba updet blog, janji kerja excellent! hehe

panda montel said...

@miz ruha a'ah.. memang dah lama dah bertapak. hikhikhik... teruk kan aku... :)

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91