Geng Panda Slim

Sunday, November 18, 2012

Collin Morgan a.k.a MERLIN


Collin Morgan berumur 24 tahun adalah hero yang nampak macam bukan hero dalam drama Merlin. Aku dah menonton Merlin sejak siri pertama, dan aku sangat beruntung sebab, Mr. F  juga peminat cerita MERLIN dan dia telah download semua episode dalam setiap siri MERLIN. I'm such a Lucky girl. Semua ada dalam simpanan. Sekarang ni, Merlin sudah sampai ke Siri 5 Episod 7. Currently I'm waiting for it's to loading. Tapi ni  kat internetlah. Dalam Astro DIVA tu aku tak tau bila akan dikeudarakan. 

Dulu aku agak annoying dengan Collin ni, macam tak layak je jadi the most powerful sorcerer. Tapi setelah sampai ke siri 5 ini, aku semakin jatuh cinta dengan COLLIN. Lakonannya sangat natural dan dia sendiri mengakui hal ini semasa diinterview oleh seorang wartawan US. 

Aku rasa satu-satunya artis yang aku obses sangat dan boleh histeria setakat ni adalah COLLIN. I love his accent. His accent was just like Ashdley accent in the Britain Got Talent. Collin is an Irish. 2nd is Wayne Rooney. Haha...

Aku sangat suka tengok mimik muka COLLIN dalam Merlin dan aku kira sama je kot dengan realitinya. As he admit, he is naturally into MERLIN as he is a fans of Fantasy Movies. Well same goes to me COLLIN.

Handsome kan? hehe.

Yang Penting HATI Bah.

5 comments:

Unknown said...

suka tengok merlin... ^_^

panda montel said...

@miz ruha sama la kite hhehehe best ka ceta die... walopun da banyak tengok version lain hehe

Unknown said...

KAK BUI PUN MINAT DIA..^_^

panda montel said...

@Bui Junaidi handsome kan dia hehehe

dzafirahzain said...

like3x ▲ Collin Morgan ▲

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91