Geng Panda Slim

Wednesday, March 16, 2011

Perempuan Buat Aku Bengang



Hai semua...
Aku tak tahu da nak cakap apa lagi dengan kesibukan yang melanda aku kebelakangn ni.. jerawat pun makin banyak... aku da tak kenal erti ketenangan dengan keadaan yang aku alami sekarang. Tekanan makin banyak, tambah2 bila kawan2 atau team buat asgment aku ni buat hal. Nak bengang dengan aku sebab aku minta dia siapkan asgment. Bersalah pula aku ni rasanya. Teruk sangat ka aku ni? Bila kau minta dia combine dan ikut keselesaan dia nak antar bila, dia makin bengang dengan aku. Risau juga aku kalau dia sabotaj aku ni... tapi nak buat macam mana?
Aku nak minta maaf dengan pompuan ni tapi kawan aku cakap nanti dia naik lemak pula. Tak pa kut.. lagi pun sem ni dah nak selesai dah.. dan aku sangat tak sabar nak siapkan semua asgment yang ada ni supaya aku bleh berehat dan tumpukan perhatian pada final yang smeakin dekat. Ohhh TUHAN saja la yang tahu betapa sibuknya aku.... Blog terabai... Facebook tinggal dah... kesian pla dengan blog aku ni. Tengok readers pun semakin susut tiap hari... huhuhu daripada 600 orang setiap hari sakrng ni dah turun 300 je lagi,... huuu pt of my blog...
Nasib baik la my dear faham situasi ni dan dia bleh terima kesibukan yang aku hadapi... terima kasih sayang....
Cuma bila teringat pasal kawan yang mcm ni, bengang dengan aku, aku pun jadi lemah. Aku tak leh terima orang marah aku dalam hal macam ni.. aku ni nama ja ganas , muka garang, tapi aku ni lemah semangat especially bila dalam situasi macam ni.. penat pun ada juga.. huhuhu.. GOD bless me....


Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91