Geng Panda Slim

Friday, March 25, 2011

360 Darjah Kemalasan

Hi all adeh susah betul la, skang ni kan aku sebenarnya ada tinggal 9 asgment.. huhu. Dah kira sikit leee banding sebulan lepas tapi kan aku skang makin teruks, aku tak tahan nak buat asgment ni.. macam nak muntah pun ada juga.. da malas nak buat apa2... hehehe tapi still kena hantar.. huuu padan la dengan muka aku ni.. huh!!. Benci btol aku..
Dulu aku leh tahan sampai kul 2 3 pagi skang? Hmmm tak lebih dari kul dua belas aku dah ngantuk grrrr aku bengang sendiri bila da macm ni... malas nak buat asgment dead line da dekat... aku saja cari msalah agak kut... gr... huhuhu...
Bila aku ada mood nak buat asgment ni? Iiihhhh geram aku.. aku sekeh kepala sendiri la macam ni hehhee  EH dah la aku ada appointment dengan dentist jap g.. nak bersiap dulu la... huhu


Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91