Geng Panda Slim

Wednesday, March 30, 2011

APA yang aku BEBEL ni...



Ha... Chiu!!!!!  Petang ni wen Berjaya lagi dalam presentation. Wahaha walaupuan ada satu words yang aku translate salah iaitu dot dot bla bla... aku tetap dengan gaya penuh yakin masih meneruskan BEBELAN aku kat depan. Hahaha Doktor pun siap gelakkan aku lagi.. hehe tak pe la... confident bertempat tak pe. Lagipun i know what i m doing.
Actually malam ni ada meeting tapi ntah apa mood aku ni.. malas sangat nak pegi meeting dah sekarang.. huhu sangat-sangat pemalas saya sekarang ni hehe... lantaklah diorang ba kan?
Jangan dicontohi sikap aku k. Ni bukan sikap yang baik.. lagipun aku terlalu penat... memang la asgment da kurang tapi ada midterm wei huhu... apa bleh buat la... da memang macam ni.. huhu...
Nama pun student kan? Hehe eam tu je la post kali ni.. terasa agak malas. Sebab lapar dan sedang masak  dan mau makan ba.. hehe ok la daaaaa ~~~


Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91