Geng Panda Slim

Monday, March 7, 2011

Mari Bunuh Diri dengan Aku!!


Marah? Pernahkah anda merasa geram dan marah yang teramat tapi xdapat diluahkan dengan kata2?
Sakit hati? Pernah anda rasa sakit hati sampai terasa hati korang tu dipotong2 dengan pisau Tumpul xputus2 ?(Ciplak Ayat My Tersayang jap)
Nak bunuh diri? Meh join aku... aku terasa ini dia kesimpulan daripada semua kebengangan yang aku rasakan. Korang nak gelak, gelak je la.. jangan nak sembunyi2... ( garang mak cik ari ni)!!  


Kenapa?


Apakah punca dan sebabnya? HAH?!!! Ehh bukan putus cinta tau.. masih bahagia tahap dewa dewi dan semoga berkekalan ke akhir hayat. Jadi sebab apa?
Aku ni nak kata bebal tak juga, Nak kata bisu tak juga, nak kata pekak tak juga, Nak kata cacat tak juga... tapi kenapa masih ada orang yang boleh tak dengar dan tak buat dan tak kisah apa yang aku minta??!!!! Susah sangatke nak email 1 Asgment sampai aku kena tunggu 3 hari 2 malam. Kalau ko bayar aku untuk tunggu tak pa. Ni... Ko buat apa? Last minit ko masih tak email kat aku. Aku nak bagi mudah ko nak susah... Bila aku suruh kau Combine asgment kau buat sambil lewa... WHAT HUMAN u are? Tapi nak buat macam mana, esok pagi nak present malam ni ko masih tak hantar kat aku, lantak kau la....Huhuhu....( kan da comel ayat aku)

Syukur ada teman sebilik CAROL and MY Dear Tercinta mendengar masalah. Lega sikit hati dan perasaan...

P/s: kepada orang yang buat ni, kau ulang lagi sekali aku nak marah kau puas2.





Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91