Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Wednesday, March 23, 2011

Condolence for my Bestfriend...


Ptg tadi ada kelas.. Kelas MAJOR.. aku duk dengan kawan aku.. YIP Chan Ling... my friend bestfriend actually.. aku terkejut dan still terkejut dapat berita dia punya nenek is passed away.. dia kena kol dalam kelas. Aku pla dok tegur dia sebab terkejut dengan suara dia yang kuat.. ooohh serba salah sangat... kesian dengan YIP....uuuhh TUHAN kuat kan hati kawan ku... korang semua toleng doakan dia k.. Esok dia nak balik Sarawak... so dia akan balik ahad nanti ke Tm.. huhu tabahkan hati kawan ku... sayang ko sangat2.... tolong doakan supaya kawan ni tabah dan baik2 saja dalam perjalanan dia esok... TUHAN KAU kuatkan dia....( aku sedih Nampak dia nangis, sebab aku tak pernah Nampak dia nangis mcm tu) huuu




Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91