Geng Panda Slim

Sunday, October 2, 2011

PAGI AHAD


Happy Sunday all... pepagi aku da terbangun dek kerana orientasi  adik2 baru masuk U. Huhuhu.. dah tutup suma tingkap n sliding door... tapi rumah ni tetap masih tak kedap bunyi.. huhu haha.... baik la aku bangun dan buat apa yang patut... sudahnye... aku update blog yg dah agak jarang diupdate banding dulu. Rasa nak menerjah je pagi ni.  Sao aku akan terjah sekejap lg la blog2 yang betuah...

Tapi sebelum tu, 

Aku nak minta maaf pada semua orang kerana kebelakangan ni bagi yang ada buat lawatan kat blog aku, mesti agak hairan sebab bloglist aku dah enntah kemana dah kan? Aku minta maaf ye, aku bukan sengaja nak remove semua... aku reconstruct balik telate ni.. rasa nak tukar je tapi bila dah tukar semua bloglist tu hilang pula... so sekarang ni aku nak update entry dan modified sikit2 blog aku ni...





Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

2 comments:

Just said...

sia.. napa la karnival hari guru kamu nda buat time weekend. Kalau nda, kompom sia p sewa booth d sana.. heheh..

panda montel said...

hehehe, sis serius ka ni? berminat mau booth d tg malim ka? eam actualy skng ni ada uptown every tue-sunday d belakang rumah saya... tapi mula2 ni nampak macm tak memberangsangkan. tapi kalau sis berminat, nanti saya inform kan kalau ada open day atau pesta konvo nanti. :P

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91