Geng Panda Slim

Tuesday, October 25, 2011

To TAPAH, Perak





Perghh.. aku ingat nak buat entry BI tapi takut pula ada kengkawan yang pengsan sebab tak faham bahasa aku. 

Tak kesah, it’s not my mother tongue instead. Haha... actually nak update sekadar nak update je ni...

Esok nak kena pegi TAPAH. Mane? Tapah?

Yee Tapah, aku buat apa? Aku d undang bagi ceramah haha tak la...

Aku nak skodeng sekolah yang aku nak praktikal nanti.

Selain tu cadang nak cari tempat tinggal untuk praktikal nanti....

Doakan keselamatan aku ye..

I will go with my best friend, Audrey. And we planned to go by KTM, since there’s no airplane provided ha-ha... I mean BUS, friend told us that the bus is going to Ipoh 1st then gotta change bus to Tapah. So we’d decided to go by KTM. 

Tak pernah sampai lagi kat sana. So really hope we can manage and done it well (supaya tidak perlu balik2 sana sudah *wink)
Okay you all... Night... see you all tomorrow..

~ memang malas mengupdate this lately... tak tahu kenapa.~

# to fiezah91... ko jangan mengada2 ar mau minta tolong sy balas jejak. Memasing buat haha...

 
Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

5 comments:

fiezah91 said...

wah. aku mo ikut wen. boleh?haha :P

ehem, ye aku tak mtk tlg la o balas jejak cuma paksa jak.haha :P

dill said...

oh Tapah. dekat gak ngan hometown saye. huhu

dill.

dhiera zainudin said...

tapah??? praktikal kat mana?

naik ketapi sampai tapah ke? ada ea? bru tahu.

klo yg saya tahu, nak naik ktm atau bas (lagi cepat sampai) turun dekat tg malim. then, naik bas sri maju ke ipoh tp cakap nak turun dekat tapah. bas sri maju ni suka ikut jalan dalam dari highway~

Just said...

all da best Wen!

panda montel said...

fiezah91:Hahaha oo yalah tak sama tu, minta tolong dengan memaksa tak sama. totally diffrent ba. tapi kan mana yg lebih iklas... hahahaha

dill: boleh jumpe dill to pagal hay.. hehehhe

dhiera: hihi awak, sy ada kat tg malim la ni.. hehe... okay actually ada je ktm tu kan.. baru buka from tm ke tapah. tapi haaa tunggu la saya buat entry hehehe


Just:Ya sis... i hope the best to you... sayang sis.. :)

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91