Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Sunday, October 30, 2011

OKAY! KAU MENANG Siri 1



OKAY!!! OKAY!!! Fine! Aku kalah… grrr
Geram aku, apa tak geram nye…
Dah berapa lama wei…
Hampir sikit hari genap seminggu…
Dah la malas nak pergi mana2.
Nak jenguk pun malas.
Memang dasar budak pemalas…
Sekali tak pe,
Ni berkali2 wei…
Hah dah kena kan padan muka sendiri ko la WEN…
Aishhhh apaa  pula aku….
Aku tak de kene mengene…
Kau deam ( diam) aku tak bicare ( bicara) dengan kau
Dah tu kau nak ape…
Tak de
So?
Tak de laaa stupidoh (err yg cikgu2 jgn ckp kat budak2 tau benda ni)
Ape ko nak sebenarnye ni?
Errr…. Tak tau… dah la… bye…
Eh???
Hey...
Aku saje buat sakit jiwa…. Blog tak de apdet…

~Peringatan~ perkataan stupidoh ni hanya untuk homosapien pada peringkat operasi formal Jean Piaget.
Pesanan: jangan aku pun sakit…



Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

9 comments:

dill said...

*serius berfikir maksud entri*

dill.

Wen said...

Dil: hahha serius ke? ala mudah je ni hahahha...

Fieco said...

l o a d i n g . . . haha
stupidoh? pnah dengor . :D

tricksrex said...

hoi!
haha

Wen said...

Fieco: nape? last2 stupidoh je ko penah dengar yeee hahahahha

tricksrex: oit.... ko pun da tukar nampak hehehhe okeh okeh aku hapdet nama ko.. hehe

ghost writer said...

aku macam baru jer masuk ke dalam musim dingin kat sini...

fiezah91 said...

erksss. haha. apa kes ni apa jadik

ORLANDO AHMAD said...

'stupidoh'...

kah3

dhiera said...

ayat baru hari ni 'stupidoh'~

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91