Geng Panda Slim

Tuesday, November 16, 2010

Wahh Nuffnung Gave Me More

Saya mula berminat dengan nuffnung setelah membaca kejayaan Kak Red @ Mama red dalam Metro ke Kosmo lebih steahun lepas. dan sejak itu saya berusaha sebaik mungkin untuk mendapatkan nuffnung dalam blog saya. huhuhhu setahun berlalu tanpa apa2 perkembangan postitif. almaklumlaha.... masih buta blog yang pakar hanya facebook aje.. adeiiii how terrible kan?

hehehe tapi baru2 ni nuffnung sangat baik hati, ditukarnya setingg akaun saya kedalam bahasa Melayu then saya ini memudah kan saya memastikan saya tidak melakukan sebarang kesilpan sehingga mengakibatkan saya kehilangan gliteriti nuffnung...
Gambar muka depan akaun nuffnung aku.. ^_^
cuba teka pendapatan saya.. ehehe takllah banyak tapi atleast dah ada peningkatan dah sekarang ni.... i love them so much. thanks nuffnung.
Made by wenwindawink

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91