Geng Panda Slim

Monday, November 22, 2010

Edit Gambar guna Photoshop

Cuti baru2 ni ada 3 minggu.. itu cuti untuk Raya Aidiladha dan study week skali.. hohoho
nak study tapi mood asyik menghilang saje.. baru 30 minit tatap note2 yang bertimbun ngantuknya macam 2 hari tak tido u... hahha so keja saya aapa? saya men game la opkos sampai2 kalah sume skor2 yang ada kat game tu dek ketereran aku men game.. xixixixixixi
selain men game saya banyak edit gambar...

 ni adalah my great cousins. 1st cousin yang masih single but i dont know masih available ke tak da.. hehehe
hampir 4 jam menyiapkan gambar ni semalam.. hahaha.. belum terer g kan.. hehehe nex time saya buat lagi terer dari u all..


Gambar ni pula saya edit minggu lepas...

well sapa2 berminat nak ambik kesah cerita nak mengedit ni saya bleh la tolong.. xixixixiiii tolong bagitau ye.. bukan tolong nak buat. buat bleh tapi kene PAY le beb.. hehe

Ketika waktu berjalan, masa memberiku ruang berkarya.

2 comments:

Tronzn said...

hi...so many info la ko ni kan...ajar sy guna photoshop bah...bisnes jua ni kalo kena kasi komersil..ko ada software dia ka?:)
share2 bah dia pnya software...:)

panda montel said...

lamabt tul sa balas ko punya komen oo kan? hehe

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91