Geng Panda Slim

Saturday, November 27, 2010

Penyakit Berjangkit Semakin Parah

 
Huhu… entry kali ni untuk meminta maaf khusus sama c CAROL my roommate tercinta…
Setelah hampir satu sem saya tinggal dengan dia.. akhrnya baru perasan saya telah menularkan penyakit berblogging dan bernuffnung ni kepadanya. 

Adoaiiiyai apa nak buat? Dah kegemaran saya berblogging,.. sampai saat ni dia masi lagimencari template yang sesuai untuk menghiasi blognya yang baru akan di aktifkan.. hehehe

Hehe.. apa pun kira ok la tu,, daripada asyik melayan pebuk yang ntah apa2 ntah tu? Bek layan blog dan nuffnung dapat info dan dapat duit hehe ( walaupun tak lah banyak, sikit jew..) tapi da memadai daripada tak buat apa2 dan free je ngan nuffnung… hehe

And sebenarnya entry ni juga nak bagi khabr ngan korang suma, tak tau la kalau korang da tau ke tak hal ni…

Tadi dalam sibuk2 saya berstudy…(sebab kul 9.00am t ada exam)
Saya buka la nuffnung.. nak check saja la.. mana tau pendapatan dah increase.. hehe tapi hampeh belum g.. huhuhuhu
 gambar kawan2 sy kat nuffnung hehe


So saya pun buka la nuffnung.. rupanya boleh check sapa2 nuffnungers yang ada read blog kita.. hehehe…dan siap boleh add lgi.. kikikikiki


Ada sorang gurl tu.. xsangka saya dia pegi baca blog saya ni.. haha tau la ko pompuan… sapa suh ngko sakitkan ati aku ngan kawan aku…


Sesedap rasa mi segera ja aku mengerjakan pompuan tu dengan post aku yang killer. Hahaha padan muka ngko.. dah gatal sangat. Mcm tak ingat dunia tu tinggi rendah.. nak berlagak sangat…

Bila dah marah memang ni la penangannya. BLOG!! Haha daripada saya ngumpat ko dengan kawan len? Yg maujud tu.. bek ko d semadikan dalam blog aku..

Aku ngat pompuan ni catik sgt…mana da.. besa je.. kawan aku g cantik.. :P
By the way.. kalau la pompuan tu baca blog ni… sorry… tapi apa pun nama still xmention kat sini.. nak jaga tatasusila..

Tapi saya tak marah pompuan tu kalau nak baca pun sebab tu akan bagi tinggi trafik blog aku.. ye tak nuffnung? 

Emm sok ada exam kol 9.00am paper major.Kat DRT UPSI, korang wish me luck k…
And GOOD LUCK WISHES for all my classmate sok.. gambate guys.. hehe
Nak tido dulu….


Ketika waktu berjalan, masa memberiku ruang berkarya.

2 comments:

audriey said...

eh,eh..ada gambar saya lh...hohoho...;O

panda montel said...

hhihi iya memang ada.. n sa da add pon... kikikiki

drey tq link tu... sgt berguna sekali.. hehehe..

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91