Geng Panda Slim

Monday, November 22, 2010

JUST CORNER BO GIVEAWAY!

 
pagi tadi bangun tido kul 9.30 am.. tu pun coz sms from mumy... say good luck for my exam... thanks mumy
but then she asked me to mms her my pic.. huhuhu mumy mumy...
Then saya buka lappy la.. nak tranfer pic tercute kat lappy...untuk my mumy tersayang...
so ceritanya bermula, saya nak masukkan post baru saya dalam Innit, tajuk nye Nasi Goreng Nis'ku. dah post tu tiba2 ja ternampak iklanTrafik Rendah Tapi Dapat Buffered Earning?
So, saya berminat nak baca kan... dah abis baca tu saya survey2 la dia punya blog... saya rajin nak follow orang ni... so ternampklah iklan ni...Giveaway ni  daripada blog JUST
saya ni kalau beg memang la berminat sangat2.. tambah2 beg comel2 ni.. hehe. beg ngan kasut jgn ckp, sanggup xbeli baju drpada xbeli beg atau kasut.. xoxo

sapa2 yang berminat tu, apa lagi, jumlaa ramai2 kita join biar Fening c JUST mengadili. heheh
Made by wenwindawink

2 comments:

Just said...

Thanks sbb join my GA. btw, u need to place the GA image at ur your sidebar n link to my GA link.. Gud luck :D

panda montel said...

hallo... saya da show image tu masih layak ke? huhuhu

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91