Geng Panda Slim

Thursday, September 4, 2014

Cabaran 30 Hari (Day 4) : Buku Kegemaran Aku



Buku Kegemaran Anda… 

Wow.. ikutkan aku memang pencita Novel tapi… 

Memilih… aku hanya akan baca novel yang ringan aje.. 

Masalahnye  nak baca yang lain? 

Pening la nak baca novel menangis-nangis or suspen-suspen ni. Hahaha

So penulis yang aku sangat-sangat minat dan sedang tunggu buku terbaru beliau yang akan keluar bulan ini ialah SOPHIE Kinsela

Sophie Kinsella - cantik Kan... hehe
Add caption

Cerita yang beliau tulis sangat best. 

Antara koleksi buku beliau yang aku simpan



 
Jangan pula nak kata aku ni minta puji sebab pilih buku bahasa Inggeris ye… buku ni sangat sesuai bagi orang yang tak berapa nak pandai bahasa inggeris sebab penggunaan bahasa adalah ringan dan tergolong dalam pertuturan kita seharian… 

Jadi? Kalau berminat,… ape tunggu lagi… pegi la beli kat bookstore harga satu buku beliau ni around RM30 ke atas. 

Aku berangan nak jumpa dia depan-depan... hihi


SHAKLEE Suplement terbaik Tanya saya anything dan saya akan jawab setiap persoalan anda… boleh email: wen25cyanor@gmail.com/ Facebook: https://www.facebook.com/wen.wink ataupun boleh weechat ID: wenwink_gab.

1 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91