Geng Panda Slim

Sunday, November 13, 2011

Ya Sudahlah


Suatu hari aku jalan2.. haha aku walk walk walk

Aku pun walk kat blog org je...

Aku pun jumpa ini lagi.. aku sangat suka dan aku terus jatuh sinta.... 

Ni ada liriknya sekali. hehe



Ketika mimpimu yang begitu indah
Tak pernah terwujud ya sudahlah
Saat kau berlari mengejar anganmu
Dan tak pernah sampai ya sudahlah


Reff:

Apapun yang terjadi
Ku ‘kan slalu ada untukmu
Janganlah kau bersedih
Cause everythings gonna be ok


Satu dari sekian kemungkinan
Kau jatuh tanpa ada harapan
Saat itu raga kupersembahkan
Bersama jiwa cita-cita dan harapan


Kita sambung satu persatu sebab akibat
Tapi tenanglah mata hati kita kan lihat
Menuntun ke arah mata angin bahagia
Kau dan aku tahu jalan selalu ada


Juga ku tahu lagi problema kan terus menerjang
Bagai deras ombak yang menabrak karang
Namun ku tahu ku tahu kau mampu tuk tetap tenang
Hadapi bersamaku hingga akhir datang


Saat kau berharap keramahan cinta
Tak pernah kau dapat ya sudahlah yeah
Dengar ku bernyanyi lalalalala heyeyeyeyeyayaya
Dedum dedudedadedudidam semua ini belum beakhir

Back to Reff:


Satu ‘kan langkah langkah yang beriring
Genggam hati rangkul emosi
Genggamlah hatiku satukan langkah kita
Sama rasa tanpa pamrih
Ini cinta across the sea
Peluklah diriku terbang bersamaku
Melayang jauhh.. woo..woo.. yeeahhh.. (come fly with me, baby)


Ini aku dari ujung rambut menyusur jemari
Sosok ini yg menerima kelemahan hati
Yea.. aku cinta kau.. ini cinta kita
Cukup satu waktu yes untuk satu cinta


Satu cinta ini akan tuntun jalanku
Rapatkan jiwamu yo tenang disisiku
Rebahkan rasamu untuk yg ditunggu
Bahagia hingga ujung waktu


Yang Penting HATI Bah.

5 comments:

dill said...

jiwang karat~

dill.

panda montel said...

ha ha ha jiwang ni baru 20% okay hahha

Sarah Mnasir said...

lagu cite nada cinta an.. :)

jum bace entry baru ara :
http://izara4eva.blogspot.com/2011/11/nasibla-dapat-pakwe-koya.html

fiezah91 said...

hah! yang ni la aku cuba ingat tadi. dari blog mana aku jumpa vc ni.rupanya blog ko.ekeke

tricksrex said...

lagu menda la niii
jiwanggsss kekekeke

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91