Geng Panda Slim

Thursday, November 3, 2011

MINTA SORRY kata Orang Putey


Hai suma2. Yang kici badan, yang cumil dan yang montel macam aku... apa kabar kamu suma niari?
Bulih tahan juga ka suma ni?
Semalam ada juga sikit yang p masuk blog aku ni... 
tapi kasian kamurang... 
semalam aku buat assignment aku yang last minit punya. 
Buat dari pukul 6.40pm sampai kul 2.30am.. hahaha
Jadi aku mau minta maaf sama kamurang yang dtg.. aku tak ........


(ada kena sepak ni sebab guna bahasa pure sabahan belah ranau mix Sandakan sket) hahaha


Takdela... aku nak say sorry coz aku tak dapat balas ‘singgahan’ u all kat blog aku... aku bukan sengaja tak nak balas... tapi aku sengaja buat lewat asggnment aku tu sebab aku malas dan syukur aku dah hantar dah dengan penuh kasih sayang assignment aku. Wahahaha...

Well enjoy the life bebeh... buat apa aku nak tipu u all kans???? Hihi memang aku malas pun nak buat assignment maths aku tu. Hehe lect aku pun baik sangat. Haha....  tapi u all jangan nak memandai kata aku buat gitu2 je tau.. ( kunun mau bela diri) saya buat sikit punya quality you know...  8 jam tu aku btul2 buat dengan sepenuh perhatian hati padahal 10 pages je.. haha


Yang Penting HATI Bah.

7 comments:

fiezah91 said...

10 pages ko buat dalam masa 8 jam wen?

dill said...

ofkos kene denda okei.

duh.

dill.

Yatt S. said...

last minute person. err that's me. haha :)

Ct Aja said...

caiyok2 jgn malas2.hi3

tricksrex said...

esaimen math apa yg 10pages 8jam ni?

aku tak kisah ko guna slang apa asalkan aku masih boleh paham hehe

Ca'Oi_Bartowski said...

Ni buat assignment ke semak assignment

Follow sudah, komen sudah, tekan iklan pun sudah...

Jom Singgah sini pulop... =D

http://takbest.blogspot.com/

panda montel said...

fiezah91:hahah ya buat 8jam asgnment untuk 10 pages. Hebat tak aku? Hahaha

dill: ala dill ko ni.... okeh la okeh la aku rela ko denda aku pon.. tapi yg bes2 le,,, denda makan cekelet heee haha
Yatt S: hahaha i m not usually dat ppl la... tapi selalu gak haha apaka jawapan ini?
Ct Aja: hahah memang malas pun cik ct aja hehe
tricksrex :hahahha terus semua pun Tanya hal sama. ko dengan fiezah ni memang sama Tanya laa... asgnment pasal IMPLIKASI TEORI KOGNITIF DALAM PENDIDIKAN AWAL DI MALAYSIA.

Ca'Oi_Bartowski: hahahha due due sekali.... last minit keja.... da memang mcm tue la.. nak nak pula aku nak asgment aku berkualiti hehe.

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91