Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Tuesday, November 15, 2011

Malang Yang Berbau Busuk.


Hallo sume sume sume sume....

Kalau ada yg baca entry panda pagi tadi tau la korang yang aku ari ni buat tak baik 

dengan lect aku. Hahaha.... tapi aku baik sebab kau tak ponteng kelas yang lagi satu. 

Hahaha bajet nak puji diri sendiri je kan? 

Rasanya aku dah terkena penyakit malang c Hewan Pra-Sejarah (yang pandai buat 

macs dan murah hati bagi kat orang tu.....) ni  tau... apa taknya... cuba kau baca 

di bawah tu...     

~ semalam: aku beli nasik pun kena mahal

~ Semalam: beli charger untuk hp yang satu tu then tak leh pakai.

~ hari ni: tali beg aku putus dan baru berapa kali (5x tak silap) aku  pakai beg tu

~ hari ni jugaaa aku jumpa lelaki dalam story yang ini 

... Gulp... haha selamba beb dia tegur    aku.. hahaha.... tapi aku tak bagi jugak 

number aku. Ha ha ha ha...Kejam tak aku? Suke ati aku la weiii hehe.


p/s; len kali aku nak beli barang aku takkan hiraukan pendapat orang lain. Sebab banyak barang yg orang lain syorkan kat aku memang aku tak berkenan langsung. Huhu. Sabar je la. Tapi tengok org juga la. Ada juga kawan yang aku suke suggestion dia....

             
                    


Yang Penting HATI Bah.

11 comments:

tricksrex said...

hahaha tu la kau
aku ni berdaulat tau tak
wakakakakakakakaka

Wen said...

@tricksrex ade ke aku mention nama kau? hahaha

fiezahkecik said...

hahaha. g mandi bawah jambatan sana kasi buang malang bau busuk tu.kehkehkeh. sabar wei sabar. haha

fiezahkecik said...

ok silap id untuk aku komen

Pen MErah said...

nakal jugak kan.. kesian lect..

Wen said...

@fiezahkecik aku sbr la ni fiezah.. hehe.. ko bagi aku adiah beg baru leh tak? hehe

Wen said...

@fiezahkecik oo yeke? patutlaaa haha

Wen said...

@Pen MErah nakal ke kak? apa lak kesian lect kak? sy la kesian haha

p[A]n[A]d[0]L© said...

nie musti sbb ko ada kutuk aku blkg2 nie kn?
beb, aku nie ada daulat..
ko dah kena tulah aku ar tue..

HAHAHAHAHAH

Wen said...

@p[A]n[A]d[0]L© aku tak de masa la nak kutuk2 kau ni. huhuhu

dhiera said...

sayang ye beg tu~

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91