Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Sunday, November 13, 2011

Thanks. Tapi Cukuplah Sekadar Itu.


Thanks

~ Menjadikan hari  ku lebih bermakna
~ Menjadikan diri ku lebih ceria.
~ Memberikan ku senyum bahagia.
~ Memberi ku tahu, hidup ini indah
~ Memberiku peluang

Kisah mereka baru saja bermula.
So, jangan la pelik kalau mereka sedikit pelik.
Tumpanglah kebahagiaan mereka.
Senyum untuk mereka.
Restui hubungan mereka.
Jangn difitnah, jangan dimusnahkan.
Mereka hanya ingin bahagia....
Jangan di ganggu, jangan di dengki.

Hubungan orang jangan di ganggu. Apa pun cerita yang ada, yang mungkin pernah di ukir mereka, itu mereka. Bukan bermakna kau tak boleh memberi pendapat, tapi cukup sekadar pendapat bukan memberikan mereka cara dan mengikut cara kau. Jangan kau buat keputusan untuk mereka. Mereka tahu yang terbaik. Sejak sekian lama, mereka menunggu... dan baru kini semuanya nmpak jelas... kau sokong la mereka. Aku bukan nak tunjuk pandai. Tapi aku Cuma cuba menempatkan diri aku di tempat mereka. Sama seperti orang lain, mereka juga tidak merancang jalan cerita mereka.
It’s unwritten story. Unlike the novel we like the most or the film we adore, or the legend of love ever be. It’s their right to have a story and to make a story. I hope u understand as i do understand you and them. 

Yang Penting HATI Bah.

7 comments:

Ct Aja said...

ehem.... tuju kat sape tu...

Wen said...

@Ct Aja ehe sesape yang terlebih prihatin... hehe

dill said...

lalala~

minah jiwang

dill.

Wen said...

@dill well dill ni bukan jiwang laaaaaaa ni saje jek nak nasihat yg berkenaan hehe

fiezah91 said...

wah wen sejak bila pandai berkata-kata macam pan ni? haha

Wen said...

@fiezah91aik yeke? pan beljr dengan aku tu.. haha...

tricksrex said...

haha ke korang belajar sama2 ni wen

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91