Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Tuesday, November 15, 2011

OKAY! KAU MENANG Siri 2


Dengan megahnya aku berkata...

Well, biarlah today... 

Aku dan tekad nak juga buat

Aku belum pernah buat pun...

“jadi?” ada suara sumbang

Jadi, jadi laaa.... aku tak peduli...

Dia akan tolong aku. Dia dah janji da...

“Kau tak baik tau....”

Kau pedulik apa.... 

Ha ha ha ha.. okay la... aku ikut kau yee...

aku pun tak penah wat g sem ni...

Haaa aku da agak da... ko mesti nak ikut juga tu hahaha... Lolx la kau ni... :p

iye laaa kau la semuanya...

~ erks... tak faham... mudah je... aku PONTENG KELAS hahah... :P kelas mengantuk tu aku ponteng. Skang ni aku lapar. Kejap g nak ke kelas major sebab yang ni aku tak suka ponteng hehe. :P


Yang Penting HATI Bah.

8 comments:

Cik Bib said...

wah kau...suka pulak PONTENG KELAS ek. padanla bila tapau makan. kena mahal...PONTENG KELAS ghupenyer. ishk3x....

tricksrex said...

hamboiiiiiii
ponteng kelas ye cikgu!
hahaha
aku dulu pon ponteng memonteng jugakk

dill said...

ish ish ish~

dill.

dhiera said...

cikgu tengok ni~ wen ponteng!

Wen said...

@Cik Bib weihhh pes tem tau aku buat :P

Wen said...

@tricksrex ha ha aku tau trex,... ko kan kawan aku hehehe

Wen said...

@dill heheh jangan risau praktikal sem depan aku tak ponteng da

Wen said...

@dhiera eeeeeeeeeeeeee mana adaaaa tak de bukti tau... yg ni gimik jeeeww nak glamour punye pasal kan? tak caye? cube p tengok attendance haha

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91